نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مبتكر این ضیافت مشترك سرخابی‌ها هر كه بود، متهم و مقصر ردیف اول موج جدیدی است كه در فضای مجازی علیه استقلال و پرسپولیس به راه افتاده و تخم لق مساوی سفارشی و نتیجه توافقی را در دهان فوتبالدوستان كاشته است. سال‌ها طول كشید و ده‌ها برد و باخت ثبت شد تا شائبه و شایعه تلاش برای مساوی از آب درآمدن شهرآورد از ذهن فوتبالدوستان پاك شود اما دوباره یك رفتار ناشیانه و برگزاری یك ضیافت مشترك، مردم را نگران كرد مبادا قرار است باز هم استقلال و پرسپولیس مساوی كنند!

آنهایی كه سابقه بازی در شهرآورد را دارند، گواهی میدهند هیچگاه، هیچ نهادی قبل از رویارویی استقلال و پرسپولیس از آنها نمیخواست برنده نشوند و تمامشان مدعی هستند تنها چیزی كه مردم را دچار سوءتفاهم و سوءبرداشت میكرد، همین ضیافتهای مشترك بود كه بساطش از اواخر دهه 80 برچیده شد. بعد از آن، چند بازی را پشت هم استقلال برد و چند بازی را پرسپولیس و این لابهلا 4 مساوی صفر- صفر متوالی هم داشتیم (از شهرآورد 75 تا 78) اما این 4 مساوی بدون گل، برعكس آن 6 مساوی یك- یك (از شهرآورد 62 تا 67) كه ضیافت مشترك چاشنیاش بود، هیچ شایعه و شائبهای ایجاد نكرد و حالا دوباره یك اشتباه استراتژیك برای بهرهبرداری تبلیغاتی از عكسهای یادگاری بازیكنان استقلال و پرسپولیس، مردم را در مورد صحت و سلامت شهرآورد به شك و تردید انداخته است.

چهارشنبه شب وقتی این ضیافت برگزار شد، میخواستیم با تیتر «مراسم كشتن روح شهرآورد به همت اسپانسر سرخابی» به این كار غلط واكنش نشان بدهیم كه در نهایت خودسانسوری كردیم تا متهم به بحرانسازی نشویم اما مردم به جای ما و جلوتر از ما به این ضیافت واكنش نشان دادند و برگزاركنندگان آن را بانیان به قتل رساندن روح شهرآورد دانستند. مردم به حق میپرسیدند آیا هواپیمایی امارات هم كه همزمان اسپانسر آرسنال، رئالمادرید، میلان و پاریسنژرمن است، به وقت رویارویی این تیمها در لیگ قهرمانان اروپا، برایشان شام مشترك و ضیافت تقلید صدا و مراسم درآوردن ادا برگزار میكند؟

لطفاً نگویید میخواهیم با این ضیافت به هواداران بگوییم سرخابیها خارج از میدان با هم رفاقت دارند و تنشهای روی سكو را كم كنیم، برای این كار هزار راه بهتر وجود داشت و دارد و خواهد داشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی