۰
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چندی پیش مهدی طارمی نزد برانکو رفت و با روحیه‌ای بالا به سرمربی کروات اعلام کرد: می‌خواهم این فصل هم آقای گل لیگ شوم! برانکو وقتی این انگیزه و به قول خودش انرژی مضاعف را در شاگرد خود دید، به طارمی دستور داد پس از پایان تمرین بایستد و پنالتی بزند!

پنالتی زن پرسپولیس در دربی مشخص شد

به گزارش خبرورزشی، خیلیها با دیدن آن صحنه و تمرین پنالتی مهدی طارمی تصور کردند برانکو پنالتیزن اول تیمش را مشخص کرده است. این در حالی است که مرد کروات عادت ندارد یک نفر را به عنوان پنالتیزن اول معرفی کند. البته ابتدای فصل حسین ماهینی پنالتیزن اول بود که پس از موفقیت برابر نفت تهران ضربهاش را مقابل استقلال خوزستان از دست داد تا جای خود را به رامین رضاییان بدهد.

خبردار شدیم در آستانه شهرآورد 84 برانکو دو پنالتیزن با شرایط متفاوت و کمی هم مشابه (!) انتخاب کرده و گفته است: مهدی و رامین هر کدام آمادهتر بود، پشت ضربه پنالتی بایستند!

مهدی طارمی و رامین رضاییان دو دوست بسیار صمیمی محسوب میشوند که در شهرآورد برگشت فصل گذشته که با برتری 4 بر 2 پرسپولیس همراه شد، بر سر زدن ضربه پنالتی لحظاتی بگومگو کردند! اتفاقی که باعث شد مهدی طارمی ضربه پنالتی را با بیخیالی و از روی عصبانیت بنوازد تا مهدی رحمتی برای مهارش مشکلی نداشته باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید این دو بازیکن در صورت بروز پنالتی احتمالی چگونه با یکدیگر بر سر زدن ضربه کنار میآیند؟ آیا کنار میآیند یا اینکه...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی