نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالدوی برزیلی خاطره جالبی از دلیل صمیمیت خودش با سرمربی فعلی رئال را تعریف کرده است.

چرا زیدان و رونالدو صمیمی هستند؟

بسیاری شاید فکر میکردند که آغاز دوران دوستی صمیمانه رونالدو برزیلی و زینالدین زیدان که تا به امروز ادامه داشته، همتیمی شدن آنها در رئال مادرید بوده است یا حداقل اولین باری که آنها در زمین فوتبال با یکدیگر روبهرو شدند اما این طور نیست.

رونالدو در این باره فاش کرد که چیزی که باعث دوستی او و زیزو شد، حرکت زیبایی بود که سرمربی حال حاضر رئال مادرید قبل از همتیمی شدن با او انجام داد، حرکتی که نمیدانست چگونه بابت آن باید از کسی که بعدها همتیمیاش شد، تشکر کند.

رونالدو که در یکی از برنامههای شبکه ESPN برزیل شرکت کرده بود، در پاسخ این سؤال مجری برنامه که زیدان را چگونه توصیف میکند و چه شد که این رابطه دوستانه بسیار زیبا میان او و زیزو شکل گرفت، اظهار داشت: «رابطه ما به طرزی عجیب و زمانی آغاز شد که من در اینتر بازی میکردم و برای اولین بار در این تیم مصدوم شدم. زیدان بدون آنکه قبلاً با من تماسی داشته باشد و حتی یک کلمه میان ما رد و بدل شده باشد، با یک پرواز خودش را به پاریس رساند تا به عیادتم بیاید. از آن زمان بود که ما با هم دوست شدیم. هیچ چیز دیگری ندارم که بگویم.»

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل افزود: «بعد از آن ما کارهای مشترکی مانند ایفای نقش به عنوان سفرای سازمان ملل برای ریشهکن کردن فقر انجام دادیم و در طول 13 سال هم در بازی معروف دوستان رونالدو برابر دوستان زیدان شرکت داشتیم. در 5 سالی هم که کنار زیدان بازی کردم لذت بردم. او واقعاً فوقالعاده بود. بازی او ظرافت محض بود و کلاس خاصی داشت. از خودم میپرسیدم چطور میشود این حرکات را انجام داد. بازیاش شبیه موسیقی بود و ریتم داشت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی