۰
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با برتری پرگل مقابل ذوب‌آهن بازگشتی فوق‌العاده به لیگ برتر داشت.

تراکتور اوج گرفت

به گزارش خبرورزشی، هفته بیستویکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور از ساعت 15 امروز (شنبه) با برگزاری دیدار تراکتورسازی - ذوبآهن در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پیگیری شد که در نهایت تیم تراکتورسازی موفق شد با نتیجه 4 بر یک از سد میهمانش عبور کند.

محمد ایرانپوریان در دقیقه ششم از روی نقطه پنالتی گل نخست تراکتورسازی را به ثمر رساند. لوسیانو ادینیو در دقیقه 31، محمد ابراهیمی در دقیقه 39 و مهدی کیانی در دقیقه 4+90 دیگر گلهای این تیم را وارد دروازه محمدرشید مظاهری کردند. مهدی رجبزاده هم در دقیقه 33 یکی از گلهای خورده را پاسخ داد.

در نیمه دوم، ذوبآهنیها علیرغم در اختیار داشتن توپ و میدان، حملاتشان به جایی نرسید تا تراکتورسازان پس از باخت مقابل پرسپولیس، 3 امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاورند.

با این برد، تراکتورسازان توانستند شمار امتیازات خود را در جدول ردهبندی به عدد 41 برسانند و اختلاف امتیازیشان با پرسپولیس را به شش امتیاز کاهش دهند. شاگردان امیر قلعهنویی حالا باید منتظر دربی فردای استقلال و پرسپولیس باشند. امیر قلعهنویی امیدوار است که بازیکنان تیم سابقش بتوانند پرسپولیس را شکست بدهند تا این تیم بتواند همچنان در کورس قهرمانی بماند.

سیدمهدی سیدعلی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که در جریان مسابقه به هادی محمدی و لوسیانو ادینیو از تراکتورسازی و محمد نژادمهدی از تیم ذوبآهن کارت زرد نشان داد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی