۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حالا كه نزدیك به شهرآورد شده‌ایم، خیلی حرف‌ها شنیده می‌شود‌؛ اینكه بازی فقط سه امتیاز دارد یا ما فقط برای كسب برد به زمین می‌رویم اما این حرف‌ها با واقعیت، زمین تا آسمان تفاوت دارد. در واقع مربیان نمی‌توانند خود را فریب بدهند و با ظاهرسازی، به دنبال پیروزی در شهرآورد باشند.

برانكو: توقعات را بالا نبريد

به گزارش روزنامه خبرورزشی حداقل برانكو ا ی وانكوو ی چ كه ا ی نطور است. او دهها شهرآورد را به چشم د ی ده و با 2 برد در 4 باز ی مقابل استقلال ط ی سالها ی اخ ی ر، ركورد جالب ی از خود بر جا ی گذاشته است. برانكو بر خلاف شاگردانش و همچن ی ن هواداران پرسپول ی س ، به شهرآورد كاملاً منطق ی نگاه م ی كند. او ا ی ن روزها در گفتوگو با مد ی ران و اطراف ی ان پرسپول ی س از آنها درخواست و ی ژها ی داشته؛ ا ی نكه توقعات را بالا نبرند و ا ی نطور فكر نكنند كه استقلال به راحت ی مقابل سرخپوشان زانو م ی زند.

***

یكی از نزدیكان برانكو برایمان روایت میكند كه او در دیدار با مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته: «فكر نكنید برتری مقابل این استقلال ساده است. آنها در نیمفصل دوم 5 بازی انجام دادهاند كه تنها 4 گل خوردهاند و 3 بار كلینشیت داشتند. آبادان و تبریز را با بردهای عالی پشت سر گذاشتهاند و با اینكه در خط دفاع و دروازه تغییراتی داشتند اما تمركزشان را از دست ندادهاند. 4 برد در 5 بازی و 12 امتیازی كه آنها گرفتهاند مشخص میكند حتی با وجود محرومیت این تیم در نقل و انتقالات، آنها اصلاً تضعیف نشدهاند و از نیمفصل دوم و بازی مقابل همین حریفان، بهتر نتیجه گرفتند. از 4 گل خوردهشان نیز یكی ضربه كاشته بوده و یكی پنالتی؛ یعنی در 5 بازی نیمفصل دوم و در جریان بازی، آنها 2 بار گل خوردهاند كه این موضوع كار ما را خیلی سخت میكند.»

***

برانكو همچنین در بخش دیگری از حرفهایش گفته: «نباید توقعات بالا باشد چون علیرضا منصوریان به خوبی بازی بسته را بلد است. آنها امتحان بزرگی مقابل السد و مهاجمان گلزن و هافبكهای بازیسازی كه دارد، پس دادهاند و گلی نخوردند. از طرف دیگر در 5 بازی گذشته لیگ 11 گل زدهاند و همین حالا بهترین خط حمله لیگ را دارند. كسی نباید منتظر باشد پرسپولیس مثل قبل 6 گل یا 4 گل به استقلال بزند. ما مقابل این تیم باید كاملاً باهوش عمل كنیم.»

***

برانكو نگرانیهای زیادی در مورد منصوریان دارد. این مربی جوان و استقلالی فصل قبل در ایدهآلترین شرایط ممكن، پرسپولیس را شكست داد و قهرمانی را از سرخپوشان گرفت. به فاصله اندك تا شهرآورد نیز مصاحبه كرده و گفته اگر بار دیگر پرسپولیس را شكست دهد، تیمش به قهرمانی لیگ میرسد. این كریخوانیها، زمینهساز آن شده كه پرسپولیس با احتیاط بیشتری به شهرآورد برود. باید دید این بار هم برانكو مقابل منصوریان ناكام میماند یا قرار است اتفاقات دیگری رخ بدهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی