۰
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو در نهایت تصمیم گرفت برای جایگزینی کمال کامیابی نیا در ترکیب تیمش، حسین ماهینی را به عنوان گرینه جدی اش مد نظر قرار دهد تصمیمی که به یک دلیل برای برانکو آنقدرها هم خوشایند نیست.

تنها نگرانی برانکو برای دربی

به گزارش خبروزشی، «ماهینی وقتی دفاع چپ بازی می کند قدرت دفاعی تیم چند برابر می شود» این جمله ای است که برانکو درباره حسین ماهینی گفته و نشان می دهد در سمت چپ او اعتقاد فراوانی به ماهینی دارد.

در صورت بازی کردن ماهینی در پست هافبک دفاعی، فرشاد احمدزاده دفاع چپ پرسپولیس خواهد بود و تنها نگرانی برانکو برای دربی فردا در همین ناحیه است. برانکو به خوبی می داند استقلال از سمت راست و با بازیکنانی همچون برزای و خسرو حیدری برنامه های هجومی ویژه ای روی دروازه پرسپولیس طرح ریزی خواهد کرد اما فرشاد برای دفاع کردن در این منطقه چه از نظر فیزیکی و چه قواعد دفاعی توانایی ماهینی و حتی ربیع خواه مصدوم را ندارد.

اگر چه برانکو در جلسات فنی این بازی اعلام کرده با حضور احمدزاده در دفاع چپ پرسپولیس، این تیم در فاز هجومی در این منطقه قدرت می گیرد اما تا حد زیادی برآمدن از مسئولیت های دفاعی این منطقه توسط فرشاد، ذهن سرمربی پرسپولیس را درگیر کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی