۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دربی 84 در نهایت تبدیل به یکی از پر حاشیه ترین دیدارهای دو تیم در چند سال اخیر بود.

تمام حاشیه های دربی ۸۴

به گزارش خبرورزشی، حواشی دیدار روز گذشته استقلال و پرسپولیس را مرور می کنیم.

در دقیقه 8 بازی وقتی امید ابراهیمی خطای شدیدی روی وحید امیری انجام داد، برانکو به کنار خط آمد و به داور اعتراض کرد که چرا به بازیکن استقلال اخطار نشان داده نشد. یک دقیقه بعد، خسرو حیدری روی فرشاد احمدزاده خطا کرد که داور کارت نداد تا برانکو دوباره عصبانی شود.

علیرضا منصوریان چند بار از خسرو حیدری در همان دقایق ابتدایی بازی به شدت انتقاد کرد که اجازه نفوذ و ارسال توپ را به محسن مسلمان میدهد.

 در دقیقه 14 بازی، جو به یکباره روی دو اشتباه داوران متشنج شد. خطای روی طارمی و سپس خطا روی خسرو حیدری جو بازی را تغییر داد. منصوریان به شدت به داور اعتراض کرد و نزدیک بود بابت این اعتراضها از زمین اخراج شود اما داور با او مماشات کرد. همچنین مارکو، بدنساز پرسپولیس، از داور چهارم بابت رفتارهای اعتراضآمیزش تذکر گرفت.

شادی گل علیرضا منصوریان بعد از رقم خوردن گل دقیقه 18 استقلالیها بسیار جالب توجه بود. او با مسئولان برانکارد ورزشگاه خوشحالی خود را تقسیم کرد!

هافبکهای پرسپولیس در صحنه گل استقلال از عملکرد حسین ماهینی انتقاد کردند.

برانکو با حرکت دستش بارها از رامین رضاییان خواست پست خط میانی بازی کند.

بعد از گل دوم استقلال، محمد انصاری و علیرضا بیرانوند به شدت با هم درگیر شدند که نزدیک بود کارشان به کتککاری بکشد! این در حالی است که انصاری همیشه بازیکن آرامی بوده است. همچنین انتقادات محسن مسلمان از فرشاد احمدزاده پایانی نداشت.

  در دقیقه 78 بازی، از سمت شمالی که جایگاه تماشاگران پرسپولیسی است، یک نارنجک دستساز به سمت عکاسان پشت دروازه پرتاب شد.

در دقیقه 83، علیرضا منصوریان قصد داشت فرشید اسماعیلی را تعویض کرده و فرشید باقری را جانشینش کند اما ستوده پزشک آبیپوشان به او گفت دست نگه دارد چون کاوه رضایی لنگانلنگان بازی را ادامه میداد. البته در نهایت تعویض عوض نشد و اسماعیلی بیرون آمد.

در دقیقه 83 بازی، درگیری شدید بین بازیکنان پرسپولیس و استقلال به وجود آمد که محسن مسلمان و امید نورافکن در متن این درگیریها بودند.

رحمتی برای آرام کردن مسلمان وارد زمین شد که این موضوع، عصبانیت مسلمان را چند برابر کرد و درگیری رحمتی و مسلمان هم شدت گرفت.

در دقیقه 87 بازی، علیرضا منصوریان از هواداران استقلال خواست میزان تشویقها را افزایش دهند.

علیرضا بیرانوند در نیمه دوم، بیکارترین بازیکن زمین بود به همین خاطر برانکو از او میخواست خودش را گرم نگه دارد.

بعضی از پرسپولیسیها دقایق پایانی بازی را ندیدند چون خیلی زودتر از اتمام کار، ورزشگاه را ترک کردند به خصوص هوادارانی که در طبقه دوم ورزشگاه نشسته بودند. آنها از دقیقه 80 اقدام به ترک ورزشگاه کردند.

برانکو بعد از دریافت گل سوم پرسپولیس قبل از اتمام نیمه اول، دستهایش را به سرش کوبید!

در شروع نیمه دوم، سامان نریمانجهان از روی نیمکت بلند شد تا به محسن مسلمان روحیه بدهد.

با ورود استقلالیها به زمین در شروع نیمه دوم، قسمت جنوبی استادیوم که محل استقرار هواداران این تیم بود، حال و هوای دیگری به خود گرفت.

  سیدجلال حسینی در طول بازی بارها از علیرضا بیرانوند انتقاد کرد که چرا همه توپهایش را بدون نگاه کردن، به یکسوم استقلال میفرستد و بازیسازی نمیکند.

در دقیقه 54 بازی، رامین رضاییان از مدافع استقلال کرنر گرفت اما توپ جمعکنهای سمت جنوبی ورزشگاه، توپی به رامین نمیدادند تا کرنر را ارسال کند که این وضعیت، رضاییان را عصبانی کرد.

در طول نیمه دوم، محمد خرمگاه به جای علیرضا منصوریان از کنار خط، استقلال را هدایت میکرد.

در دقیقه 69 که رامین رضاییان از زمین بیرون آمد، تعویض این بازیکن باعث خوشحالی بیحد و حصر استقلالیها شد! رامین هم کاملاً مشخص بود که از تعویض دلخور است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی