نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های انگلیسی در خبری غیرمنتظره مدعی شدند بنیتس یکی از گزینه‌های جانشینی ونگر است.

بنيتس از نامزدهای احتمالی جانشينی ونگر

به گزارش روزنامه خبرورزشی، رافائل بنيتس، نامي است كه در كمال شگفتي اخيراً به فهرست نامزدهاي احتمالي جانشيني آرسن ونگر اضافه شده است. به نظر ميرسد كه در پايان فصل تكليف اين مربي فرانسوي در آرسنال مشخص خواهد شد و بنيتس مربي سابق ليورپول هم اين شانس را دارد كه جزو نامزدهاي جانشيني او باشد.

 

گفته ميشود كه اگر بنيتس براي اين سمت استفاده شود از تيري آنري اسطوره توپچيها براي حضور در كادر فنياش دعوت خواهد كرد. جدايي بنيتس ضربه بزرگي را به نيوكاسل وارد خواهد كرد چراكه با كمك اين مربي توانستند به ليگ برتر برگردند. او مربي مورد ستايش نيوكاسليهاست اما شانس كار در يكي از تيمهاي مطرح انگليس فرصتي است كه حتماً او را وسوسه خواهد كرد. توماس توخل، لوئيس انريكه و لئوناردو ژارديم جزو رقباي بنيتس هستند. آنري كه هميشه به مربيگري علاقه داشته مدتي هم با روبرتو مارتينس در تيم ملي بلژيك همكاري داشت.

 

ونگر بيست و يك سال است كه هدايت آرسنال را برعهده دارد اما ناكاميهاي چند سال اخير، امسال به اوج رسيده و هواداران در مورد اعتماد به مربيشان چند دسته شدهاند. انتظار آنها براي قهرماني در ليگ انگليس، 12 ساله شده و شواهد موجود نشان ميدهد كه سيزده ساله هم خواهد شد. پيشبيني ميشود كه باشگاه آرسنال قرارداد جديد دو سالهاي را براي تمديد به ونگر پيشنهاد داده اما با توجه به اينكه هنوز اين قرارداد امضا نشده گمانهزنيها همچنان ادامه دارد. ونگر ديدار اخير آرسنال مقابل هالسيتي را كه با برد 2 بر صفر تيمش همراه شد به دليل محروميت از جايگاه تماشاگران دنبال كرد و اين فصل بارها به خاطر نتايج ضعيف تيمش با اعتراض مستقيم هواداراني كه خواستار كنارهگيرياش بودند روبهرو شده.

 

 

 

 

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی