۰
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیسی‌ها در این فصل در پایان دیدارهای خود به سمت هواداران رفته و با تمجید از حمایت آنها، جشن پیروزی را با آنها تقسیم می‌کردند.

داد و فریاد عجیب طارمی سر مسلمان

به گزارش خبرورزشی، در پایان دیدار مقابل استقلال برخی بازیکنان مانند طارمی تاکید داشتند تیم باز هم سنت روزهای برد را مقابل هواداران اجرا کند و به سمت آنها برود اما بازیکنان عصبانی پرسپولیس مانند سیدجلال حسینی و محسن مسلمان که در این بازی به شدت تحت فشار قرار داشتند، به شدت مخالف این تصمیم بودند.

در این بین طارمی تلاش کرد مسلمان را قانع کند که به سمت هواداران بیاید اما مخالفت های مسلمان باعث شد این دو به صورت لفظی با هم درگیر شوند تا جایی که زمانی که مسلمان به تونل ورزشگاه رفت طارمی به داخل تونل رفت و دست مسلمان را کشید  تا از تونل بیرون آورد اما مسلمان باز هم مخالفت کرد تا با داد و فریاد عجیب دوست صمیمی اش غافلگیر شود.

داد و فریاد طارمی سر دوست صمیمی اش با واکنش منفی او روبرو شد تا جر و بحث این دو رفیق صمیمی دقایقی ادامه پیدا کند و حتی جر و بحث آنها در رختکن پرسپولیس هم ادامه داشته باشد.

البته این درگیری مقطعی بود و کوچکترین اختلافی میان طارمی و مسلمان به وجود نیاورد. این دو بازیکن بعد از حضور در هتل محل اسکان پرسپولیس، با خودروی متعلق به مسلمان به سمت منزل خود رفتند تا مشخص شود اختلافی میانشان به وجود نیامده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی