۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: آقای تاج به جای اینکه بگوید از ملوان امتیاز کسر می‌شود بیاید ۱۰ توپ به ملوان بدهد.

مایلی‌کهن: چون با آقایان قلیان نمی‌کشیم بی‌غیرت شده‌ایم؟!

محمد مایلیکهن پس از تساوی بدون گل مقابل گلگهر در انزلی در نشست خبری گفت:  قهر کردید؟ هیچکس جواب سلامم را نمیدهد. تیمی که صدر جدول است و توقعات از آن بالا رفته است و باید قهرمان شویم. فصل گذشته اگر ملوان یک گل کمتر میخورد  سقوط نمیکرد. بعد برخی از هواداران اعتراض میکنند که از بازی ملوان لذت نمیبرند.

وی ادامه داد: آِیا همه تیمها گل میزنند؟ لیورپورل 4 گل از اورتون میخورد یا 7-8 بازی نمی برد همه را باید اعدام کنند؟! مشکل ما در انزلی این است که توقعات بالاست.  کدام شما تصور میکردید که ملوان در بین 6 تیم بالای جدول باشد؟ خدا وکیلی کدام شما تصور چنین رتبهای را داشتید؟ 

مایلیکهن در مورد داوری بازی با گلگهر گفت: به داور کاری ندارم با وجود اینکه شک ندارم دقیقه 96 پنالتی به سود ما بود. کجای دنیا بازی 7-8 دقیقه متوقف میشود. بعد میگویید ملوان بد است؟  برخی از هواداران طلبکار هستند. خیلی از مردم انزلی هوادار ملوان هستند هر کدام شما خواستید در شهر برویم بچرخیم یکسری از تماشاگران طلبکارند و دنبال منافع خودشان هستند نه طرفدار اما همه مردم این شهر هوادار ملوان هستند. اگر میتوانستید فصل گذشته یک گل کمتر میخوردید  و سقوط نمیکردید. من زن و بچهام را ول کردهام و همش در انزلی هستم بعد بیغیرتم اما شما با غیرت هستید؟

سرمربی ملوان با اشاره به اتفاقات فصل گذشته این تیم گفت: در دهکده باید برایم خانه میگرفتند و هزینههایم را میدادند و 5 میلیارد هم پول میدادند به من، همین مهیار زحمتکش مگر فصل قبل در این تیم نبوده است. شما بازیکنان ما را در قلیانسراها نمیبینید. قاعده در قلیان سراست. فوتبالی که  تیم ملوان  در این چند هفته بازی کرد در گذشته بازی نکرده بود. آن هم مقابل گلگهرسیرجان، تیمی که در رده خوبی در جدول است. ما بیغیرت شدیم حالا، چون نمیرویم با آقایان قلیان بکشیم. چه بگویم خیلی کم لطف هستید. بازیکنان واقعا در این شرایط آب  و هوایی خوب بازی کردند. گلگهر چند موقعیت گل داشت؟

وی افزود: به جای مهربانی به بازیکنان ملوان میگویند ما از تیم لذت نمیبریم لذت نمیبری نیا تو یک نفری! بیا ببین مردم شهر چه میگویند مردم شهر حاضرند نان شب نداشته باشند اما به ملوان کمک کنند. میخواهید بگویم شب بازی با سیاه جامگان چه خبر بوده؟ نگذارید من بگویم. نگذارید من زبان را باز کنم.

سرمربی ملوان در مورد بحث فنی تیمش گفت: بحث فنی همین است دیگر، چرا جواب سلامم را نمیدهید  فیلمهایش از ابتدای فصل هست اگر یکبار جواب سلامم را دادید ؟ جواب سلام، علیک است و چند سال از شما بزرگتر هستم. همیشه از من طلبکار بودهاید. از شما میپرسم چرا لیورپول 10 هفته است که پیروز نشده است؟ شما هوادار ملوان هستید یک دنیامالی است که این تیم را  حمایت میکند. شما به عنوان یک هوادار چرا نباید کمک کنید.

وی در مورد اهانت هواداران ملوان که گفتند در بازی با سپیدرود توهین نکردهایم گفت: دست تان را میبوسم. اهانت نکرده و گفتم دست تک تک شما را میبوسم. از تنها چیزی که امروز راضی نبودم نتیجه بازی بود. ببخشید وقتی تنش به وجود میآید چه کنیم همین شده که الان  کار به اینجا رسیده است. اینها طرفدار نیستند طلبکارند. بیاید باهم برویم سطح شهر ببینید چه کسانی طرفدار ملوان هستند. از شما عذرخواهی میکنم تیم ما قابل قیاس نیست. تیمی درست کردهایم که همه باهم هستند. از تدارکاتش گرفته تا سایرین همه در تلاش هستند. توقعها بالا رفته است. 

سرمربی ملوان افزود:   من کسی هستم که اجازه نمیدهم بی جهت پولی هزینه شود. همه نیم فصل به من گفتند برویم کیش، آنهایی که پدر و پدربزرگ هستند میدانند آنها جانشان برای نوههایشان در میرود. یک ویلا میساختم که 8 ماه پیش باید آماده می شد اما بخاطر ملوان همین جوری مانده است.  هزینههای تیم را هم پایین اوردهام. بازیکن خوب اگر بود بازهم درخواست میکردیم. مگر پارسال بازیکن نداشتید چرا تیم سقوط کرد؟ مگر بازیکن ملی پوش نداشتید. درویشی از این تیم به بادران رفت او  در بادران چند گل زده است. وقتی میآمدیم همه در مورد درویشی صحبت میکردیم. مهاجم نوک نیست ولی شما میگفتید باید او را جذب کنید. خدا وکیلی چند نفر میگفتید او را بیاورید. براساس سلایق آدمها اکنون 15 سلیقه است.  مهدی دغاغله چند گل برای مس زده است؟ او 9 گل نزده است. حقشناس 9 گل زده و عباسزاده 17 گل زده است. وقتی مهاجم نیست از کجا بیاوریم. ابتدای فصل فرق میکرد. تیم مربی نداشت و هیچکس قبول نمیکرد. شرایط ما نسبت به نیم فصل اول بهتر است بدتر نیست.

مایلیکهن تصریح کرد: نسبت به نیم فصل اول روندمان بهتر بوده است. روندمان نسبت به نیم فصل اول بهتر بوده البته من راضی نسیتم زیرا توانایی بازیکنان را دیدهام ولی حمایتی که تماشاگر سپیدرود از این تیم میکند تماشاگر ملوان از تیم ما میکند؟ 

وی در مورد اینکه سپیدرود از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده گفت: راه اهن هم همراه ملوان سقوط کرده ، استقلال اهواز هم سقوط کرده است. شرایط چه طوری بوده؟ دستتان باید مو داشته باشد تا بکنید. 

سرمربی ملوان در مورد اینکه مهدی تاج اعلام کرده 6 امتیاز از این تیم کسر میشود گفت: این مساله ربطی به من ندارد و باشگاه باید صحبت کند. من آن مصاحبه را ندیدهام اما شنیدهام تاج ملوان را در کنار داماش و شاهین بوشهر گذاشته است. به چه دلیل وقتی ما بازی داریم اسم تیم ما برده میشود. من به عالم و آدم زنگ زدهام که 10 توپ برای ملوان بگیرم. ندادند. به دکتر اسدی دبیر فدراسیون زنگ زدهام او به سازمان لیگ زنگ زده و گفته نمایندهتان را بفرستید. سازمان لیگ میگوید نماینده شما معرفی نامه ندارد و بعد نامه را فکس کردهایم و بعد سازمان لیگ میگوید توپ نداریم!؟ به کی باید بگویم. میگویند شما به اندازه باشگاههای دیگر توپ گرفتهاید. شرایط آب و هوایی انزلی فرق میکند و ممکن است 4 هفته با توپ کار کنید خراب شود اما در هوای خشک ممکن است 40 هفته توپ کار کند. به جعفری گفتم توپ بدهید گفت باید توپها را به فدراسیون بدهیم. از تاج خواهش میکنم به ملوان 10 توپ بدهید.

مایلیکهن در مورد حضور دو بازیکن سرباز پرسپولیس در تراکتورسازی و اینکه چرا از باشگاه ملوان کسی به دنبال جذب بازیکن سرباز نبود، گفت: عرض من این است 10 توپ به ما ندادهاند تراکتورسازی تازه میگویند همه علیه ما هستند! باشگاه چه کار باید بکند. باشگاه نامه داده من خودم خواهش کردهام و ریش گرو گذاشتهام. بعد به دکتر اسدی پیام فرستادم . الان 400 میلیون از صبای قم طلبکارم چند سال گذشته است؟ چطور صبا این همه بازیکن جذب میکند. چند بازیکن گرفتهاند؟ فروزان و عمران زاده که به جای خودش و نظامی پور را گرفته است. حرف میزنم درست است من به کسی زنگ نمیزنم تازه دبیر کل گفته چشم خیلی هم محبت دارد. کسانی دیگر درخواست میکنند. 

این هم متن پیامک من به اسدی جناب دبیر کل نخواستم که مزاحمتان بشوم با وجود دستور شما هنوز یک توپ به ما ندادهاند یک بازیکن به نام سالاری از سایپا گرفتهایم اما میگوینند باشگاه باید 60 میلیون تومان بابت تخلف تماشاگران ( همین آقای طلبکار) پرداخت کنید. مگر باشگاه با باشگاه تفاوت دارد باشگاهی مثل صبا میلیونها تومان بدهکار است و 400 میلیون فقط به من بدهکار است ولی میتواند یار بگیرد ایشان گفتهاند سلام چشم. خوشبختانه این پیامک را داشتم.من هیچ وقت نگفتم که تیم صعود میکند گفتم که شاید به دسته دو هم برود هیچ وقت نگفتهام و الان هم نخواهم گفت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی