نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:داوری دربی خوب بود اما فغانی زیاد کارت داد.

افتخاری: به جوانان تکیه کردیم و جواب گرفتیم

سید رضا افتخاری درباره روند نتیجه گیری خوب استقلال در هفته های اخیر اظهار داشت:کار ما نبود کار خدا بود.استقلال عالی بود.در 5 بازی گذشته سه گل زده اند.به جوانان تکیه کردیم و جواب گرفتیم.استقلال می تواند الگوی همه باشگاهها باشد.من در فوتسال هم همین کار را کردم.این کار را در باشگاه کردیم.امیدوارم از بازیکنان خارجی دیگر استفاده نکنیم چون جلوی رشد بازیکنان جوان ما را می گیرند.من روز اول که می گفتم که جوانان باید در استقلال باشند مورد حمله قرار گرفتم اما به کارم ایمان داشتم.بدون تعارف بگویم که بخش عمده ای از موفقیت های تیم ملی فوتسال را من باعثش شدم.

وی درباره حواشی پایان بازی دربی گفت:من حرکت های آخر بازی را نمی پسندم.البته فضای بیرونی این بازی خیلی سنگین است.بازیکن در آن شرایط در حالت عادی نیست.اگر در رفتار رحمتی دقت می کردید متوجه این مساله می شدید.به نظر من نباید این دو بازی را این قدر حساس کرد.هر چند هیجان این بازی به همین رقابت نزدیکش هست.بازی استقلال و پرسپولیس در زمان دبیر کلی من نیمه کاره ماند و تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان دو تیم را محروم کردیم.الان شرایط خیلی بهتر شده است و به نظر می رسد مردم رشد فرهنگی داشته اند.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود:کری ها از کوچه و خیابان شروع می شود و به بازی می رسد.من جوان که بودم هم همین بود.بازی استقلال و پرسپولیس سرگرمی خوبی است اما اینکه هواداران شعار بد بدهند جالب نیست.

مدیرعامل استقلال درباره داوری علیرضا فغانی بیان داشت:داوری دربی خوب بود اما فغانی زیاد کارت داد.شاید اگر اتفاقات آخر بازی رخ نمی داد ما گل دوم را هم نمی خوردیم.

وی درباره بحث شکایت بازیکنان خارجی سابق استقلال از فیفا گفت:یک جلسه هماهنگی با فدراسیون برای شکایت بازیکنان به فیفا داشتیم که دیگر تکرار نشود.مشکل اصلی باشگاهها بی پولی است.وقتی پول ها به باشگاه پرداخت نمی شود این اتفاقات رخ می دهد.

افتخاری در ادامه گفت و گو با کاپ افزود:از 5 پرونده ای که داریم،پول 4 مورد را آماده کردیم تا پرداخت کنیم.دیگری را هم قرار شد به تجدیدنظر برود که یک سال دیگر زمان داریم.

وی درباره برداشت دو میلیارد از حساب باشگاه استقلال بیان داشت:این موضوع خاصی نیست.این پول از این جیب به آن جیب شده است.گفتیم پول را برگردانند.

افتخاری درباره دیدار استقلال با الاهلی گفت:به طور حتم بازی سختی با الاهلی امارات داریم.کارهایش را انجام می دهیم که تیم به موقع برود و تدارک مناسبی ببیند.سعی می کنیم بچه ها را تا حد توان شارژ کنیم تا در آنجا نتیجه بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی