۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس پس از شکست تلخ مقابل استقلال تهران قرار است امروز (پنج‌شنبه) ساعت 17:10 در استادیوم آزادی به مصاف سپاهان اصفهان برود.

هواداران امروز پرسپولیس را تنها نگذارند

به گزارش خبرورزشی، در همین راستا خواندن حرفهای برانکو ایوانکوویچ خالی از لطف نیست.

 حال و هوای شما و تیم پرسپولیس پس از شکست تلخ در شهرآورد چگونه است؟

ناراحت هستیم ولی فوتبال همین است و برد و باخت دارد. من نمیخواهم توجیه کنم ولی بارسا هم 4 گل از پاریسنژرمن خورد. شما خودتان فکرش را میکردید؟

نه ولی شهرآورد فرق میکند، نمیکند؟!

گفتم که باخت بسیار تلخی بود اما باید از آن درس بگیریم. به شاگردانم هم گفتم که خودتان را جمع و جور کنید. شهرآورد تمام شد و فقط باید به فکر بازی با سپاهان باشید. به آنها گفتم حق ندارید شل و ول باشید و باید با تمام توان پنجشنبه بازی کنید. از شکست در شهرآورد یا هر مسابقه دیگری باید درس گرفت.

 پس از شاگردان خودتان چه حرفی برای هواداران پرسپولیس دارید؟

شرمنده آنها هستم و باز هم عذرخواهی میکنم اما هواداران ما خوب میدانند هنوز 10 امتیاز از استقلال و 6 امتیاز از تراکتورسازی تبریز جلوتریم. انشاءا... تا آخر فصل با همین شرایط پیش میرویم و قهرمان میشویم. از همه هواداران دعوت میکنم روز پنجشنبه پرسپولیس را تنها نگذارند.

برخی منتقدان معتقدند نباید فرشاد احمدزاده را به عنوان دفاع چپ به بازی میگرفتید.

چرا کسی از بازی فرشاد احمدزاده آن هم در همین پست دفاع چپ در مسابقه با تراکتورسازی ایراد نمیگیرد؟ البته این انتقادات همیشه وجود دارد و باید با آن کنار بیاییم. نمیشود همیشه از شما تعریف کنند.

 برخی دیگر میگویند روش بازی خوبی مقابل استقلال تهران برای خود اتخاذ نکردید.

ما فلسفه بازی خودمان را تغییر ندادیم. با همین فلسفه هم توانستیم برای هر بازی 60 تا 70 هزار نفر را به استادیوم بکشانیم و هواداران پرسپولیس هم لذت ببرند. شما دیدید استقلال تهران 5 تا توپ سمت دروازه ما آورد که 3 ضربه داخل چهارچوب بود و هر سه گل شد! یا ذوبآهن فقط یک شوت به طرف دروازه ما زد و بازی را یک بر صفر برد. اینها اتفاقات فوتبالی است.

 به راستی چرا اینطوری شد؟ خیلیها هنوز میپرسند چهجوری پرسپولیس به استقلال باخت و 3 گل خورد؟

من اشتباهات خود را پذیرفته و سعی میکنم در آینده جبران کنم. شاگردان من هم آدم آهنی نیستند. آنها 20 هفته زحمت کشیدند، تلاش کردند و روز شهرآورد هم به نظرم خطرات بیشتری روی دروازه حریف خلق کردند ولی فوتبال همین است. قرار نیست همیشه برنده باشید.

 درباره محرومیت مضاعف کمال کامیابینیا چه نظری دارید؟

جای خالی کمال واقعاً احساس میشود ولی چه کاری از دست من برمیآید؟ در مورد سیدجلال حسینی اعتراضی تسلیم کمیته استیناف کردیم و منتظریم تا قبل از بازی ببینیم او بخشیده میشود یا نه؟

 محمد انصاری چطور؟

محمد انصاری با ما تمرین کرد و به احتمال فراوان مقابل سپاهان بازی میکند.

 سپاهان را چگونه ارزیابی میکنید؟

تیم خوبی است که با خرید سرور جپاروف تقویت هم شده است اما ما هم محکوم به برد هستیم. انشاءا... سپاهان را شکست خواهیم داد.

 در پایان حرف خاصی ندارید؟

بار دیگر از همه هواداران پرسپولیس دعوت میکنم پنجشنبه به استادیوم آزادی آمده و ما را حمایت کنند. برای صدرنشینی به شدت نیاز به این حمایت داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی