۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال با برتری شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید.

قدرت نمایی استقلال در اصفهان

به گزارش خبرورزشی در یکی از حساسترین دیدارهای هفته بیستودوم لیگ برتر فوتبال، تیمهای ذوبآهن و استقلال از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) با قضاوت موعود بنیادیفر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که شاگردان علیرضا منصوریان با دو گل میزبان خود را شکست دادند. فرشید اسماعیلی (24) و بهنام برزای (79) برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال که 4 هفته متوالی را با برد پشت سر گذاشته بود، با این پیروزی صاحب پنجمین برد متوالی خود شد تا با کسب 40 امتیاز خودش را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کند و همچنان روی ابرها سر کند. ذوبآهن هم با 33 امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

 

دقایق حساس:

نیمه اول: 

دقیقه یک: نیمه اول بازی را استقلالیها آغاز کردند  در همان ابتدا فرشید اسماعیلی با یک شوت دروازه ذوبآهن را نشانه گرفت و توپ او توسط مظاهری مهار شد. 

دقیقه 9: علی همام از سمت راست روی دروازه استقلال توپی را ارسال کرد و بنگسون با ضربه سر خطرناک دروازه حسینی را تهدید کرد اما توپ این بازیکن به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت. مرتضی تبریزی به دلیل خطا رو نورافکن از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 14: استقلال حملهای را روی دروازه ذوبآهن ترتیب داد که باعث شد یک کرنر نصیب این تیم شود. آبیپوشان از این ضربه نتوانستند بهرهای ببرند و پس از آن ذوبیها توسط پهلوان یک ضد حمله را آغاز کردند. پهلوان در محوطه جریمه توپ را به تبریزی رساند و با دخالت دروازهبان استقلال این موقعیت از دست رفت. 
دقیقه 25: فرشید اسماعیلی موفق شد با یک شوت دروازه وبآهن را باز کند.

دقیقه 26: کاوه رضایی از پشت محوطه جریمه با یک شوت محکم دروازه ذوبآهن را تهدید کرد اما دروازهبان اصفهانیها این توپ را دفع کرد.
دقیقه 30: لئوناردو پادوانی، مدافع استقلال به دلیل تکل خطرناکی که روی بنسون انجام داد؛ از سوی داور با کارت زرد مواجه شد. 
دقیقه 31: ذوبآهن فشار را روی دروازه استقلال زیاد کرد و یک موقعیت هم به دست آورد اما توپ در میانه راه به پادوانی برخورد کرد و برگشت. 
دقیقه 34: کاوه رضایی از سمت چپ دروازه ذوبآهن شوتی به سمت دروازه این تیم زد که به تور کنار دروازه خورد. 

دقیقه 34: کاوه رضایی از سمت چپ دروازه ذوبآهن شوتی به سمت دروازه این تیم زد که به تور کنار دروازه خورد. 
دقیقه 42: اسماعیلی با یک شوت از فاصله دور نسبت به دروازه استقلال دروازه این تیم را با خطر جدی مواجه کرد اما  حسینی با دو دست، این توپ را مشت کرد که همین کار، زمینهساز یک ضد حمله برای استقلال بود. موقعیتی که در نهایت با عملکرد خوب دروازهبان ذوبآهن از دست رفت.

نیمه دوم:

دقیقه 54: رجبزاده با خطای پادوانی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما این ضربه ثمری نداشت.

دقیقه 61: ذوبآهن یکی از بهترین موعیتهایش را از دست داد. پهلوان درون محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و در حالی که حسینی خروج ناموفقی داشت؛ این بازیکن به توپ ضربه زد که با دخالت خسرو حیدری به کرنر رفت.
دقیقه 66: کاوه رضایی روی ارسال ضربه کرنر با ضربه سر دروازه ذوبآهن را نشانه گرفت اما با دخالت مدافعان این موقعیت از دست رفت. 
دقیقه 67: رجبزاده به سمت دروازه استقلال ضربه زد که توسط دروازهبان استقلال برگردانده شد و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه 70: فرشید باقری به جای نورافکن به زمین آمد.
دقیقه 71: فرشید باقری به جای امید نورافکن در ترکیب استقلال قرار گرفت.

دقیقه 76: سید محمد حسینی به جای علی همام وارد ترکیب ذوبآهن شد. 

دقیقه 79: بهنام برزای با یک ضربه سر دروازه ذوبآهن را بری دومین بار باز کرد. 

دقیقه 80: سید محمدرضا حسینی به دلیل خطا روی زکیپور کارت زرد گرفت. 
دقیقه 81: قاسم حدادیفر به جای رجبزاده در ترکیب ذوبآهن قرار گرفت. 

دقیقه 82: جابر انصاری به جای فرشید اسماعیلی برای استقلال وارد میدان شد. 
دقیقه 91: جابر انصاری در محوطه جریمه ذوبآهن با سماجت توپ را جلو برد و به کاره رضایی رساند. توپ رضایی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی