نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد، تیمش می‌توانسته برنده دیدار مقابل پرسپولیس شود.

ویسی: می توانستیم پرسپولیس را ببریم

به گزارش خبرورزشی، عبدالله ویسی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشته و مردم از تماشای آن لذت بردند. میتوانستیم نه تنها بازنده نباشیم، بلکه برنده شویم.

پنالتی اول پرسپولیس باید تکرار میشد

وی افزود: به غیر از موقعیت دقیقه یک، موقعیتی به حریف ندادیم، اما بازنده شدیم. نمیدانم چه چیزی بگویم. روی گل اول پرسپولیس بحث داریم، چرا که مهدی طارمی چهار پنج متر جلوتر از بازیکنان بود و پنالتی باید تکرار میشد. از هفت دیدار گذشته، در شش دیدار از داوری آسیب دیدیم. این برد را به پرسپولیسیها تبریک میگویم و امیدوارم بتوانیم در آینده خودمان را پیدا کنیم.

میتوانیم روی جپاروف حساب باز کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت سرور جپاروف گفت: او در رختکن اعلام کرد که دچار آسیبدیدگی شده است، اما امروز به تیم ما کمک کرد. جپاروف بازیکن خوبی است که میتوانیم روی او در بازیهای آینده حساب باز کنیم.

امروز توپی به چارچوب دروازه ما زده نشد!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به عملکرد تیم پرسپولیس در دیدار امروز خاطرنشان کرد: اصلاً امروز توپی به چارچوب دروازه ما زده نشد! ما موقعیتهای خوبی داشتیم اما در یکسوم حریف عملکردمان خوب نبود. من نمیدانم که امروز چرا این اتفاقات افتاد. به جز بازی با نفت تهران ما در شش دیدار قبلیمان با مشکلات داوری مواجه شدیم. شاید الان بگویید که چون سپاهان باخته این حرفها را میزنم، اما اصلاً اینطور نیست. ما امروز تمام فضاها را بسته بودیم. در عین حال باید بگویم پرسپولیس تیم قدرتمندی است.

استعفای من از سرمربیگری سپاهان به خاطر اصول مربیگری بود

ویسی راجع به استعفایش از سرمربیگری تیم سپاهان گفت: استعفای من به خاطر مسائل حاشیهای و مسائل فنی نبود. جپاروف در لیست ما حضور داشت اما به عنوان نفر سوم روی او حساب کرده بودیم. استعفای من از سپاهان به خاطر اصول مربیگری بود. شانس با تیم سپاهان یار نیست و امروز هم هیچ حاشیهای به وجود نیامد. هواداران هم از ما حمایت کردند و در طول بازی کاری جز تشویق نکردند.

جپاروف بعد از کریمی و آندو، گزینه سوم ما بود

وی که پس از این جواب احساس کرد یکی از خبرنگاران به او خندید، در جواب گفت: الان که شما خندیدید با من بودید؟ زمانی که باشگاه میخواست جپاروف را جذب کند در کنفرانس خبری به من خبرنگاران گفتند که جپاروف به سپاهان پیوسته و من هم اعلام کردم که الان این موضوع را از شما میشنوم. پس از کنفرانس به مسئولان باشگاه زنگ زدم و آنها به من گفتند چون زمان نداشتیم و نقلوانتقالات به پایان میرسید، مجبور شدیم جپاروف را به اصفهان بیاوریم و چون شما سر بازی بودید، نتوانستیم این موضوع را به اطلاع کادرفنی برسانیم. ما سه گزینه برای این پست در نظر داشتیم که یکی از آنها علی کریمی و دیگری آندرانیک تیموریان بودند. جپاروف نیز گزینه سوم ما به حساب میآمد.

گفتند چشمی فقط میتواند 5 بازی برای شما انجام دهد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا روزبه چشمی را جذب نکردید، گفت: به ما اعلام کردند که روزبه فقط پنج بازی میتواند برایتان به میدان برود و در سه چهار بازی اول غایب خواهد بود. مدیربرنامههای این بازیکن هم این موضوع را تأیید کرد و گفت که در بازیهای اول شاید تنها 20 دقیقه قادر به بازی کردن باشد.

داور امروز میتوانست بهتر از اینها عمل کند

ویسی در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا تاکنون اعتراضی به داوریهای دیدارهایتان به کمیته داوران و دپارتمان داوری داشتهاید یا خیر، گفت: داور امروز میتوانست بهتر از اینها عمل کند. ما کتباً به داوری اعتراض کردهایم و چند بار هم به کمیته داوران تیم فرستادیم. چهار نفر از داورانی که برای ما سوت زده بودند، تاکنون محروم شدهاند و نمیدانم یکی از آنها هم الان کجاست!

سپاهان مریض است و اول باید حالش را خوب کنم

وی با اشاره به درخواست تیم سپاهان برای تمدید قراردادش تصریح کرد: باشگاه سپاهان برای سال بعد از من برنامه خواسته اما من تمرکز و برنامهای برای فصل آینده ندارم. سپاهان مریض است و ما باید اول حال سپاهان را خوب کنیم، چون در حال حاضر حال ما خوب نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه جر و بحثاش با خبرنگاران بر سر نقلوانتقالات تیمش گفت: ابتدا به ما گفتند که کار علی کریمی با سپاهان تمام شده است و او بهزودی به سپاهان برمیگردد، اما الان که جپاروف را جذب کردیم باید از او استفاده کنیم. من جوابی به ادامه سوالهایتان درباره روزبه چشمی هم نمیدهم!

ویسی درباره عملکرد ضعیف تیمش در خط دفاعی گفت: تیمی که تغییرات گسترده داشته است، به زمان زیادی احتیاج دارد. ما 17، 18 تغییر در ترکیبمان داشتیم، اما الان به چیزی که میخواستیم نرسیدیم. اینطور نیست که من بگویم باید سال بعد هم در سپاهان بمانم تا برنامههایم عملی شود، تیمهایی مانند سپاهان، ذوبآهن، پرسپولیس و چند تیم دیگر که تغییرات زیادی داشتند باید زمان زیادی به آنها بدهیم تا اصطلاحا پوستاندازی کنند. دو سال پیش که پرسپولیس تغییر نسل میداد، حال و روز خوبی در فوتبال ایران نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی