نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع سرخپوشان در همه پست های تدافعی برای تیمش در این فصل بازی کرده است.

کاپیتان پرسپولیس «چهار» ستاره شد

به گزارش خبرورزشی، حسین ماهینی می تواند از سوی هواداران پرسپولیس ، 4 ستاره کامل دریافت کند زیرا در 4 پست مهم برای سرخپوشان به میدان رفته است.

او کارش را با حضور در پست تخصصی خود یعنی دفاع راست در پرسپولیس آغاز کرد و آن قدر خوب و قدرتمند بود که برانکو جرات نکرد به این بازیکن دست بزند. حتی وقتی رامین رضاییان به پرسپولیس برگشت، باز هم این ماهینی بود که  در ترکیب اصلی به میدان می رفت و عملکردش بسیار خوب بود.

ماهینی اما به خاطر کمبود مهره مجبور شد برای سه بازی، مدافع چپ شود که در این پست نیز عملکرد جالبی داشت. او در بازی با استقلال، جانشین کمال کامیابی نیا در پست هافبک تدافعی بود که البته چندان موفق نبود اما در دیدار هفته بیست و دوم برابر سپاهان، به دفاع وسط آمد و جانشین سیدجلال حسینی شد.

حالا با حضور در دفاع راست، دفاع چپ، هافبک تدافعی و دفاع وسط، همه پست های تدافعی را بازی کرده و این یعنی حسین ماهینی بازیکن «چهار» ستاره پرسپولیس است به خصوص که او تنها بازیکنی در بین تمام بازیکنان پرسپولیس است که 22 هفته کامل برای سرخپوشان بازی کرد اما برای دیدار بعدی سرخپوشان مقابل نفت تهران، به خاطر سه اخطاره شدن، محروم است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی