۰
یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار بود جنجال برانكو و كیروش مدیریت شود و این ماجرای تلخ، پایانی شیرین داشته باشد. این وعده، وعده مستقیم آقای رئیس بود و ما هم دلخوشش شدیم و به انتظار نشستیم.

وقتی سرمربی تیم ملی چشم در چشم خبرنگاران فریاد زد دیگر پرسپولیسیها را به تیم ملی دعوت نمیكند، باز هم رئیس فدراسیون به مدیر سرخها اطمینان داد حرف كیروش از روی عصبانیت است و قرار نیست تیم ملی بدون پرسپولیس بماند. آن روز هم هیچ نگفتیم و نظارهگر شدیم.

پایان سریال بیانیههای پشت به پشت و تمامنشدنی كیروش كه صفحه فیسبوك او را قُرق كرده بود، دیگر وعده آقای رئیس در دو ماه گذشته بود كه آن را نیز شنیدیم و چشم به راه تحققش ماندیم.

***

دیروز خبر آمد پرسپولیسیها دیدار نوروزانه تیم ملی برابر قطر و احتمالاً 4 بازی دیگر دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 را هم از دست دادهاند و از هیچ سرخپوشی نه گذرنامه دریافت شده و نه در لیست ارسالی به كنفدراسیون آسیا اثری از نام آنها به چشم میخورد. ظاهراً سرمربی تیم ملی تنها راه بازگشت پرسپولیسیها به تیم ملی را عذرخواهی برانكو میداند و بس! برانكو هم دلیلی برای عذرخواهی نمیبیند چرا كه چیزی از دست نداده و تازه از این پس در زمان برگزاری بازیها و اردوهای ملی همه نیروهایش را در اختیار دارد و با همه نفرات تمرین خواهد كرد. این میان قربانی جنگ تلخ دو خارجی، فوتبالیستهایی هستند كه گناهشان همچنان نامعلوم است و هرگز تفهیم اتهام نشدهاند!

یاد وعدههای آقای رئیس افتادیم و مبهوت ماندیم كه در این میان چه چیزی مدیریت شد و كجای این جنگ سرد و ادامهدار، بوی صلح و آشتی میدهد؟! جناب رئیس! اگر مدیریت كردن، باز گذاشتن دست یكی از طرفین برای گرفتن تصمیمات عجیب و غریب باشد، شما این ماجرا را به خوبی مدیریت كردید و از معركه، مهلكه ساختید!

راستی به مترجم تازهوارد كیروش هم سلام میگوییم و از او میخواهیم این بیت شیخ اجل سعدی علیهالرحمه را برای سرمربی فرهیخته تیم ملی بخواند و نظر او را در خصوص معنای آن جویا شود:

گنه كرد در بلخ آهنگری

به شوشتر زدند گردن مسگری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی