نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال و پرسپولیس در دبی به هم برمی‌خورند‌؛ دیروز این حدسی بود که همه می‌زدند. استقلالی‌ها از لحظه ورود به دبی، راهی باشگاه ایرانیان شده‌اند و در آنجا اسکان یافته‌اند.

استقلالی‌ها به خاطر پرسپولیس هتل‌شان را عوض کردند!

به گزارش خبرورزشی، آبیها تا روز ششم اسفند در این باشگاه خواهند بود اما برای همه یک سؤال کلیدی وجود داشت؛ پس پرسپولیسیها که 4 اسفند به دبی میرسند، کجا اردو میزنند؟ آیا آنها با استقلالیها همهتل میشوند؟ پاسخ به این سؤال منفی است. با برنامهریزی صورت گرفته، استقلالیها و پرسپولیسیها در دبی از هم جدا میشوند.

آبیها تا روز 4 اسفند در باشگاه ایرانیان میمانند و صبح همان روز پیش از اینکه قرمزها به باشگاه برسند، آنجا را ترک میکنند. با هماهنگیهای صورت گرفته، استقلالیها راهی هتل «تایم گراند» میشوند که فاصله نسبتاً زیادی تا باشگاه دارد. با خروج آنها از باشگاه ایرانیان، پرسپولیسیها در اتاقهای آنها مستقر میشوند.

مشکل زمین تمرینی هم پس از رایزنی استقلالیها با مسئولان باشگاه الاهلی حل شد. آبیها ابتدا گفتند با وجود عوض کردن هتل به باشگاه ایرانیان میروند تا تمرین کنند اما زمین ایرانیان نمیتواند میزبان تمرینات دو تیم در یک روز باشد. به همین خاطر پس از مذاکره مسئولان استقلال با مسئولان باشگاه الاهلی، قرار شد این باشگاه اماراتی زمین تمرینی خود را که استانداردهای لازم را دارد، در اختیارشان قرار دهد. بدین ترتیب آنها در این زمین تمرین میکنند و پرسپولیسیها در زمین باشگاه ایرانیان. استقلالیها روزهای چهارم، پنجم و ششم در هتل تایمگراند میمانند و سپس راهی مسقط میشوند تا روز نهم اسفند با التعاون عربستان دیدار کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی