۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان عصر روز گذشته به دبی رسید. او پس از حل مشکل مالیاتی‌‌اش، بعد از ظهر دیروز تهران را ترک کرد تا به تیمش اضافه شود.

بازیکنان مغرور در استقلال نیمکت نشین می شوند

به گزارش خبرورزشی، منصوریان و استقلال که در هفتههای گذشته فوقالعاده نتیجه گرفتهاند، امیدوارند در آسیا هم خوش بدرخشند و کار را با برد شروع کنند. او پیش از ترک تهران دقایقی با خبرورزشی صحبت کرد.

 آقای منصوریان! در راه فرودگاه هستید؟ گویا مشکل خروجیتان هم حل شد... 

بله، متأسفانه به خاطر مشکلات مالی که با نفت تهران داشتم این مشکل به وجود آمد. فعلاً که مجوز خروج از کشور را گرفتهام ولی امیدوارم نفتیها این مشکل را حل کنند تا دفعه بعد تیمم تنها نرود.

 امروز بازی حساسی با الاهلی دارید. هوادار منتظر است مثل بازیهای لیگ در آسیا هم خوب نتیجه بگیرید.

ما برای خودمان هدفگذاری کردهایم. اولین هدف استقلال این است که از گروهش بالا برود. هدف دوم ما هم رد کردن مرحله پلیآف خواهد بود. ببینید باشگاه استقلال در آسیا بزرگ است. ما دو بار قهرمان آسیا شدهایم و سابقه نایبقهرمانی را هم داریم. استقلال در آسیا نام بزرگی است و ما باید در حد این نام بازی کنیم.

 البته اگر از مرحله گروهی بالا بروید، میتوانید تیمتان را تقویت کنید.

بازیهای پلیآف هم همین فصل برگزار میشود ولی اگر خدا بخواهد و بالاتر برویم، ادامه مسابقات به فصل بعد میخورد. تیم فعلی ما قدرتمند است و دوست ندارم تغییرات زیادی در آن ایجاد کنم. فعلاً به این مسائل فکر نمیکنیم و هدفمان برد الاهلی است. بازی در امارات سخت خواهد بود ولی ما نشان دادهایم کارهای سخت را خوب انجام میدهیم.

 مثل برد مقابل السد، پرسپولیس و ذوبآهن... 

نمیدانم چرا، ولی من از بچگی عاشق انجام کارهای سخت بودم. دوست دارم کار سخت کنم. بازیهایی که گفتید سخت بودند و بردیم ولی برایمان همان شب تمام شد. برای استقلال زمان هیچوقت نمیایستد و در حال گذر است. اگر قرار است بایستیم و فقط به گذشته فکر کنیم که میبازیم، پس باید نگاهمان رو به جلو باشد.

 پیشبینی شما از بازی فردا چیست؟ قولی دارید که به هواداران بدهید؟

اول از همه برای تکتک تیمهای ایرانی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهند کرد، آرزوی موفقیت میکنم. فردا قرمز و سبز و آبی بازی ندارند و تکتک بازیها، بازی ملی است. خب ما فردا اولین و مهمترین بازی خود را در زمین الاهلی انجام میدهیم. این تیم دو سال قبل نایبقهرمان آسیا شد. سال قبل هم که العین توانست به این عنوان برسد. این نشان میدهد در فوتبال امارات انقلابی اتفاق افتاده و چقدر قدرت گرفتهاند. من قبلاً در نفت تهران با الاهلی پنجه در پنجه شدم. تیم گردنکلفت و چغری دارند. خیلی از بازیکنان این تیم در تیم ملیشان حضور دارند.

 البته شما همیشه تیمتان را از نظر روحی و روانی خوب آماده میکنید. این بار چه صحبتهایی برای بچهها داشتید؟

ببینید تلاش من این بود دقیقاً جوی را به وجود بیاورم که قبل از بازی با السد هم وجود داشت؛ اینکه باید به زمین برویم و برای پرچم ایران مبارزه کنیم. یک بار دیگر در چنین فضایی قرار گرفتهایم. هدف ما این خواهد بود که بتوانیم بار دیگر پرچم کشورمان را بالا نگه داریم. امیدوارم تیمهای دیگر هم موفق باشند.

 چیزی که در این هفتهها باعث نگرانیتان شد، ترس از غرور تیم بود، درست است؟

من با جوانهای تیم صحبت کردهام. آنها باید بدانند هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما تازه اول یک راه بزرگ هستیم. هیچ کس در استقلال اجازه ندارد غرور داشته باشد. هر کس مغرور شود و ما ایــن مسئله را بفهمیم، در ادامه بازیها میآید روی نیمکت کنـــار خودمان مینشیند!

 هواداران استقلال هم امسال خیلی حمایت کردند، حتی در روزهای سخت. آنها کمپین حمایت تا قیامت را به راه انداختند و... 

من همیشه در کنفرانسهایم گفتهام، استقلال تهران رشد خود را مدیون این هواداران است که پای ما ایستادند. خیلی از هواداران صبرشان زود لبریز میشود ولی هوادار استقلال ایستاد و آن کمپین حمایت تا قیامت را طراحی کرد. آنها به ما این قدر انرژی دادند که برای خودمان چیزی به اسم عقبنشینی تعریف نکردیم و گفتیم فقط و فقط باید جلو برویم. من دست هواداران استقلال را میبوسم که به پای ما ایستادند. با تمام وجود باز هم به عشق این هوادار میجنگیم. این قدر مبارزه میکنیم تا به پیروزی دست پیدا کنیم و جواب تلاشهایمان را بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی