۰
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدارهای معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر بسكتبال امروز برگزار می‌شود تا مرحله مقدماتی به پایان برسد. بعد از تعویق رقابت‌های هفته سیزدهم به دلیل درگذشت آیت‌ا... هاشمی‌رفسنجانی، این پیكارها در حالی امروز پیگیری می‌شود كه دو دیدار حساس را در تبریز و آبادان پیش ‌رو دارد.

جدال تيم‌ها برای جايگاه نامناسب در جدول

به گزارش روزنامه خبرورزشی در سرمای تبریز تیم شهرداری این شهر كه شان ویلیامز را به خانه فرستاده است، امروز با ماركوپوویچ به دیدار پتروشیمی بندرامام صدرنشین میرود؛ مسابقهای كه بار دیگر مهرانها را رودرروی هم قرار داده است. هرچند تبریزیها عرفان نساجپور را ندارند، در سوی دیگر میدان هم جنوبیها با جرالد رابینسون و بهنام یخچالی مصدوم به این شهر سفر كردند.

اما خوزستان كه این روزها از شرایط بد آب و هوایی نیز برخوردار است، امروز میزبان تیمهای دوم و چهارم لیگ، نفت آبادان و شیمیدر تهران است. هر دو تیم هفته قبل را با پیروزی خارج از خانه پشت سر گذاشتهاند. آبادانیها در صورت برد یا باخت، رده دوم خود را حفظ میكنند اما شاگردان مصطفی هاشمی در صورت شكست مقابل آبادان و برتری شهرداری اراك مقابل آ.اس شیراز، رده چهارم را از دست میدهند.

در تهران حال و هوای بسكتبالیها طور دیگری است. دانشگاه آزاد در خانهاش میزبان شهرداری كاشان است. كاشانیها به دلیل مسائل مالی هفتههای خوبی را پشت سر نمیگذارند، ایوان پولش را نگرفته است و بازی نمیكند و از سوی دیگر بولیان دیگر هموطن او كه پولی دریافت نكرده است، برای حمایت از همتیمیهایش به میدان نمیرود. این اوضاع كه زیاد به مذاق مجید صالحی، سرمربی شهرداری كاشان خوش نیامده است، عاملی شده تا او بخواهد در پایان مسابقه با هر نتیجهای كنفرانس مطبوعاتی تشكیل دهد و به سیاستهای باشگاهش اعتراض كند. حال باید دید شاگردان فرزاد كوهیان میتوانند برای دومین هفته پیاپی دیگر شهرداری لیگ را در خانه شكست دهند یا نه!

در سایر دیدارها هم شهرداری اراك بدون محمد اجاقی میزبان قعرنشین لیگ، لوله آ.اس شیراز است و نیرویزمینی و شهرداری گرگان در سالن آزادی به مصاف هم میروند. در حال حاضر پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، دانشگاه آزاد و شیمیدر به ترتیب با امتیازهای 32، 31، 28 و 27 امتیاز ردههای اول تا چهارم را در اختیار دارند.

برنامه مسابقات هفته پایانی

نیرویزمینی - شهرداری گرگان

نفت آبادان - شیمیدر تهران

شهرداری اراك - لوله آ.اس شیراز

شهرداری تبریز - پتروشیمی

دانشگاه آزاد - شهرداری كاشان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی