نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان با میدان دادن به جوانان در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده است، اما آیا این جوانگرایی در بازی های سخت آسیایی نیز ادامه پیدا میکند؟

استقلال در آسیا جوان می ماند؟

به گزارش خبرورزشی، آبی پوشان تهرانی پس از سپری کردن یک ماه فوق العاده با بازیکنان جوان خود و کسب نتایج درخشان در لیگ برتر ایران، با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها به مصاف تیم الاهلی خواهد رفت.

در حال حاضر بازیکنانی چون مهدی رحمتی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، وریا غفوری، کاوه رضایی، یعقوب کریمی، لئوناردو پادوانی، سید حسین حسینی و علی قربانی سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود دارند. البته رحمتی، حیدری و حسین حسینی تنها بازیکنانی هستند که با استقلال در این مسابقات شرکت کردند و دیگر بازیکنان با پیراهن تیم های مختلف در لیگ قهرمانان حاضر شدند.

از سوی دیگر تیمی که منصوریان در دیدارهای گذشته در مسابقات لیگ برتر از آنها استفاده کرده سابقه حضور در لیگ قهرمانان را ندارند. رابسون، مجید حسینی، میلاد زکی پور، امید نورافکن، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و فرشید باقری بازیکنانی هستند که در دیدارهای گذشته در ترکیب اصلی استقلال حضور داشتند اما هیچکدام پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا به میدان نرفتند. جوانگرایی در آسیا می تواند تبعات زیادی برای منصوریان و استقلال داشته باشد. با توجه به حساسیت و دشواری بیشتر مسابقات آسیایی شاید کادر فنی استقلال مجبور به استفاده از باتجربه تر ها در میدان مسابقه شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی