۰
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال این هفته با پیروزی برابر اسپانیول باز هم یک رکورد جدید ثبت کرد.

ثبت ركوردی تاريخی برای رئال

به گزارش روزنامه خبرورزشی، در جريان بازي خانگي رئالمادريد مقابل اسپانيول بود كه آلوارو موراتا موفق شد اولين گل تيمش را به ثمر برساند. گرت بيل هم گل دوم تيمش را زد تا برد رئال قاطعانهتر شود. با اين پيروزي، يك ركورد تاريخي به نام رئالمادريد ثبت شد. آنها در 42 بازي متوالي اخيرشان موفق به گلزني شدهاند و اين بهترين ركورد اين تيم در 5 فصل اخير است. بدين ترتيب آنها توانستند از ركورد گلزني در 41 بازي متوالي رئالمادريد ژوزه مورينيو، بينهاكر و ايپينيا پيشي بگيرند.

 

آخرين باري كه تيم زيدان در يك بازي موفق به زدن گل نشد، روز 4 ماه مي 2016 و در بازي رفت نيمهنهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسيتي در ورزشگاه اتحاد بود. رئالمادريد در اين فصل در تمامي تورنمنتها 106 گل به ثمر رسانده كه 56 تا از اين گلها در لاليگا از راه رسيدهاند. كريستيانو رونالدو با زدن 21 گل برترين گلزن تيمش است.

 

ركورد تاريخي گلزني در بازيهاي متوالي در بين باشگاههاي اسپانيايي، در اختيار بارسلوناست كه در 44 بازي متوالي بين فصول 1943-1942 و 1944-1943 به گل رسيدهاند. زيدان در 64 حضورش روي نيمكت مربيگري رئالمادريد، تنها در سه بازي شاهد گل نزدن شاگردانش بوده. يك بار در بازي با اتلتيكومادريد در ورزشگاه سانتياگو برنابئو در لاليگا (كه با نتيجه يك بر صفر به پايان رسيد)؛ يك بار مقابل ولفسبورگ در مرحله يكچهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا (با برد دو بر صفر ولفسبورگ) و يك بار هم مقابل منچسترسيتي در نيمهنهايي (كه با تساوي صفر-صفر خاتمه يافت).

 

زيزوي فرانسوي در عين حال ركورد تاريخي بازيهاي متوالي بدون باخت در بين تمام تيمهاي اسپانيايي را نيز در اختيار دارد. اين ركورد با 40 بازي بدون باخت به نام رئال ثبت شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی