نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال مقابل الاهلی شکست خورد تا اولین بازیش را با باخت در آسیا آغاز کند.

ضربه محکم الاهلی به نقطه ضعف استقلال

به گزارش خبرورزشی، در حالی که همه کارشناسان داخلی به این موضوع اشراف داشتند که استقلال از نظر تدافعی دچار مشکلاتی است و هنوز به یک تیم بین المللی تبدیل نشده اما کادرفنی آبی پوشان نتوانستند فکری به حال حل این معضل کنند.

در واقع مهم ترین مشکل استقلال در خط دفاع، ارسال از کناره هاست. در هیچ یک از ارسال ها، سیدمهدی رحمتی دروازه بان این تیم از دروازه خارج نمی شود تا توپ ها را رد کند و از این رو، آبی پوشان به شدت از این ناحیه متضرر می شوند.

تقریبا هر تیمی به دنبال ارسال از کناره ها باشد، می تواند دروازه آبی پوشان را باز کند و به همین سادگی، الاهلی امارات با آنالیز استقلال توانست سه امتیاز ساده از ارسال های مستقیم کسب کند.

ضربه ای که استقلال خورد، از نقطه ضعف خود خورد. نقطه ضعفی که انگار قرار نیست مرتفع شود. استقلال در طول بازی، آن قدرها خوب نبود اما همین که توانست گل تساوی را به ثمر برساند، دل هواداران فوتبال در ایران را به دست آورد و این طور به نظر می رسید که پس از پیروزی درخشان استقلال خوزستان، باید منتظر رقم خوردن یک نتیجه خوب خارج از خانه برای استقلال تهران هم باشیم.

این بار ولی برخلاف هفته های قبل، آبی پوشان نتوانستند در سرزنی در خط دفاع به اندازه کافی موفق  عمل کنند و البته عدم خروج رحمتی نیز مزید برعلت شد تا استقلال بازنده اولین بازی خود باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی