نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اكبر احدی، سرمربی بوكسورهای لیگ حرفه‌ای جهان به خاطر حق و حقوقش از فدراسیون جهانی بوكس آیبا شكایت كرد. او درباره طرح شكایتش می‌گوید‌: «برای رسیدن به حق و حقوقم وكیل گرفته‌ام و شكایتم را به فدراسیون جهانی فرستاده‌ام تا آنها تكلیف پاداشم را روشن كنند. این پول باید به حساب مستقیم فدراسیون ایران واریز شود و حالا نمی‌دانم كه پول را فدراسیون جهانی داده یا نه. به هر حال مسئولان فدراسیون جهانی مسئول برگزاری مسابقات هستند و باید به فكر پرداخت حق و حقوق مربیانی باشند كه در لیگ حرفه‌ای حضور داشتند.»

احدی: ديگر با APB همكاری نمی‌كنم!

به گزارش روزنامه خبرورزشی سرمربی پیشین تیم ملی میگوید: «از فدراسیون ایران شكایتی ندارم اما باید طلب مربیان را پیگیری میكرد تا هم خودش و هم مربیان رینگ حرفهای، به حق و حقوق خود میرسیدند.»

احدی ادامه میدهد: «من در 5 مسابقه APB كنار ملیپوشانی مثل امین قاسمیپور، سجاد محمدپور و احسان روزبهانی سرمربی آنها بودم. طبق قانون فدراسیون جهانی 30 درصد از پاداش آنها سهم سرمربی است و باید از طریق فدراسیون به من بدهند اما متأسفانه تا این لحظه حتی یك ریال از آن پاداش كه حق قانونیام است پرداخت نشده است. پس از آن مسئولان فدراسیون باید به حساب سرمربی واریز كنند اما تا این لحظه هیچ اتفاقی صورت نگرفته است.»

او دیگر تمایلی به همكاری با APB ندارد: «سازمان APB پول مرا نداد به همین خاطر دیگر با آنها همكاری نمیكنم و از این به بعد با سازمان WVF كه زیر نظر آیبا نیست همكاری میكنم و در اولین گام قرار است با 5 نفر از ملیپوشان سابق تیم ملی در لیگ حرفهای كه اواخر فروردینماه به میزبانی چین برگزار میشود شركت كنیم.»

احدی از فاش لیست نفرات به لیگ حرفهای طفره میرود: «فعلاً به دلایلی اسامی بوكسورها تا وقت اعزام اعلام نمیشود. تمرینات آنها در اوزان سبكوزن، میانوزن و سنگینوزن زیر نظر من است و قرار است در این مسابقات آزاد روی رینگ بروند.»

او ادامه میدهد: «برای لیگ حرفهای با جان و دل كار كردم و تنها انتظارم این بود كه فدراسیون با ارتباطی كه با فدراسیون جهانی آیبا دارد پیگیر حق و حقوقم باشد تا كار به اینجا نرسد. حالا هم تا آخر پیگیری میكنم تا حق و حقوق خانوادهام را بگیرم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی