۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسا در دیدار برابر لگانس برای اولین مرتبه تیمی با حداقل بازیکن اسپانیایی داشت.

كم‌اسپانيایی‌ترين بارسای تاريخ

به گزارش روزنامه خبرورزشی، يكشنبه شب بارسا در شرايطي موفق شد لگانس را در خانه شكست دهد كه هواداران تيم كاتالان استقبال كمفروغي از اين بازي داشتند و هواداران كمي براي تماشاي بازي بارسا به ورزشگاه رفته بودند. در جريان اين مسابقه انريكه و شاگردانش با سوتهاي انتقادي برخي هواداران روبهرو شدند و اين اتفاقي بود كه كمتر براي تيم كاتالان رخ ميدهد.

 

در اين مسابقه يك اتفاق كمنظير ديگر نيز رخ داد تا ركوردي متفاوت براي تيم انريكه ثبت شود. در جريان اين مسابقه براي اولين بار در طول باشگاه كاتالان بود كه تنها يك بازيكن اسپانيايي در تركيب اصلي بارسلونا قرار گرفته بود. اين اتفاق در طول 118 سال عمر باشگاه و 4250 بازي تيم كاتالان بيسابقه بود.

 

تنها اسپانيايي حاضر در تركيب اصلي بارسا سرخي روبرتو بود كه در عين حال يكي از سه بازيكن تيم پايهاي بارسا بود كه لوئيس انريكه در اين بازي از آنها استفاده كرد. دو بازيكن پايهاي ديگر بارسا در اين مسابقه، رافينياي برزيلي و مسي آرژانتيني بودند.

 

ديگر اسپانياييهاي بارسا مثل پيكه، اينيستا و بوسكتس كه معمولاً در تركيب اصلي تيم به ميدان ميرفتند، بنا به دلايل متفاوتي در تركيب 11 نفره قرار نگرفتند. بوسكتس از حضور در اين بازي محروم بود و پيكه به خاطر داشتن 4 كارت زرد روي نيمكت قرار گرفته بود و انريكه ميترسيد كه حضور پيكه در اين بازي، منجر به 5 كارت زرده شدن پيكه و در نتيجه از دست دادن او براي بازي حساس با اتلتيكو در ورزشگاه ويسنته كالدرون شود. اينيستا هم كه اين روزها از شرايط ايدهآلش فاصله گرفته، روي نيمكت قرار داشت و اولين تعويض انريكه در جريان بازي بود.

 

11بازيكن حاضر در تركيب اصلي بارسا از 8 مليت مختلف بودند: يك بازيكن آلماني (تراشتگن)، سه فرانسوي (اومتيتي، متئو و دين)، يك كروات (راكيتيچ)، يك پرتغالي (آندره گومز)، دو برزيلي (رافينيا و نيمار)، يك آرژانتيني (مسي)، يك اروگوئهاي (سوارس) و يك اسپانيايي (سرخي روبرتو).

 

و 6 بازيكن اسپانيايي تيم هم روي نيمكت ذخيرههاي بارسا نشسته بودند: جرارد پيكه، آندرس اينيستا، جوردي آلبا، دنيس سوارس، آلنيا و آلكاسر و حتي يك بازيكن خارجي هم روي نيمكت آبيواناريها ديده نميشد.

 

البته در نيمه دوم بازي، آمار به نفع اسپانياييها تغيير كرد و اينيستا، دنيس سوارس و جوردي آلبا براي تيم كاتالان به ميدان رفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی