نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت بارسلونا هفته به هفته وخیم‌تر می‌شود و فشارها روی انریکه هم بیشتر شده است.

تفرقه و نااميدی در نوكمپ

به گزارش روزنامه خبرورزشی، بارسلونا هفته خيلي سختي را پشت سر ميگذارد؛ 5 روز بعد از فاجعه شهر پاريس، بازيكنان بارسا در نوكمپ و مقابل هوادارانشان به ميدان رفتند و واكنشي متفاوت را از هواداران تيمشان شاهد بودند. البته قبل از آنكه مسي در دقيقه 3 بازي براي تيمش گلزني كند، هواداران واكنش خاصي نشان ندادند ولي تفاوت جو حاكم بر نوكمپ در جريان اين بازي، با شور و هيجاني كه در بازيهاي پيشين در سكوها موج ميزد، كاملاً محسوس بود.

 

حضور 63/378 هوادار در ورزشگاه براي تماشاي اين بازي، باعث شد تا اين بازي يكي از كمتماشاگرترين بازيهاي خانگي بارسا در طول سالهاي اخير شود. در عين حال دودستگي خاصي هم بين هواداران احساس ميشد و همين باعث شده بود تا نوكمپ ديگر آن شور و شوق هميشگي را نداشته باشد.

 

در جريان بازي و به ويژه در نيمه اول مسابقه زماني كه هواداران افراطي نام لوئيس انريكه را صدا ميزدند، بخش عمدهاي از هواداران حاضر در ورزشگاه در واكنش به نام او سوت ميزدند و عدهاي ديگر بيتفاوت بودند و اميدوار به اينكه بتوانند از بازي تيمشان مقابل لگانس نتيجه خوبي به دست بياورند.

 

در حالي كه شاگردان انريكه در زمين براي كسب 3 امتياز بازي ميجنگيدند، تمركز بسياري از هواداران روي چيزي به جز جريان بازي بود. يك دسته از هواداران بارسا كه مربي و برخي از بازيكنان را هو ميكردند و عدهاي ديگر دلخور از انريكه و شاگردانش ترجيح ميدادند تا ساكت باشند و حتي بعد از گل دقيقه 90 مسي كه منجر به نجات بارسا از يك تساوي تلخ بود نيز بيسروصدا شادي كردند. لئو هم گلزنياش را جشن نگرفت؛ و گويا حتي خود او هم حس كرده بود كه شرايط براي آنكه به شادي و پايكوبي بپردازد مناسب نيست و شايد هم اين گل را پاسخي به هواداران منتقد ميدانست.

 

اين دلخوري و بدرفتاريها به ميكسدزون بعد از بازي و كنفرانس خبري نيز كشيده شد. تراشتگن در صحبتهايي اعلام كرد كه دليل سوتهاي انتقادي دستهاي از هواداران را درك نميكند و انريكه به دفاع از آندره گومز برخاست و از هواداران بارسا خواست تا با تيم آشتي كنند اما آنچه به وضوح ديده ميشد، دودستگي ميان هواداران بارسا بود و سرمربي تيم كاتالان ميداند كه چيزي كه در اين شرايط حساس و بيش از هر زمان ديگري براي تيمش زهرآگين است، اين دودستگي است.

 

گفتوگوي دو هوادار

در اين ميان دستهاي از هواداران تيم كاتالان بر اين باورند كه انريكه و شاگردانش ميتوانند ورق را برگردانند ولي گروهي هم اينطور فكر نميكنند. خاوير يكي از هواداران بارسا گفت: «بارسا در طول اين فصل هيچ بازي خيرهكنندهاي انجام نداده كه بتوان حتي به مساوي شدن نتيجه دور برگشت اميدوار بود.» و يكي از دوستانش گفت: «برد 4 بر صفر مقابل بوروسيا مونشنگلادباخ يا 7 بر صفر مقابل سلتيك چطور؟» و خاوير ادامه داد: «بله ولي هيچكدام از اين تيمها، بازيكناني در حد و اندازههاي پاريسنژرمن نداشتند. البته من هنوز به قهرماني در لاليگا اميدوارم. چه كسي ميتواند قاطعانه بگويد كه رئال امتيازي از دست نخواهد داد؟»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی