نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیمی كه دیشب در مسقط از الهلال پیش افتاد و نتوانست برتریاش را حفظ كند، در تهران معمولاً از این اشتباه‌ها مرتكب نمیشود.

 پرسپویس غیر از روزی كه مقابل استقلال غافلگیر شد و بازی یك بر صفر برده را باخت، در این فصل عادت نداشت وقتی از حریفی پیش میافتد، به او شانس مجدد بدهد اما قصه دیشب فرق میكرد؛ پرسپویس در تقابل با الهلال، یار دوازدهم خود را نداشت و در غیاب هوادارانی كه همیشه در سختترین شرایط تیم محبوب خود را حمایت كردهاند، نتوانست گل برتریاش را حفظ كند.

پرسپویس در مسقط غریب بود اما به خودمان دروغ نگوییم. مشكل فقط غربت پرسپویس یا استقلال و دو تیم دیگر نیست، مشكل اینجاست كه ما در كنفدراسیون فوتبال آسیا غریب هستیم؛ آنجا كه تمام تصمیمها عیه فوتبال ایران و به نفع كشورهای عربی منطقه گرفته میشود. هنوز یادمان نرفته در بدترین شرایط حاكم بر برخی كشورهای منطقه، تیمهای ایرانی ناچار بودند به این كشورها سفر كنند. اما حالا سعودیها به بهانههای واهی از آمدن به ایران سر باز میزنند و ما چون نه زر داریم و نه زور، مجبوریم تیمهای دسته گلمان را به مسقط و دوحه و... بفرستیم تا اوضاع در تشكیلات فوتبال آسیا به كام شیوخ سعودی باشد.

اصلاح میكنیم؛ پرسپویس در مسقط غریب نبود، ما در AFC غریبیم. مقصر هم سیستم فعی نیست، مقصر آنهایی هستند كه باارزشترین كرسیهای قارهای را برای حفظ صندی خود به این و آن پیشكش كردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی