نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رحیم زهیوی بعد از پشت ‌سر گذاشتن یک مصدومیت سخت، این هفته دو گل برای الشحانیه به ‌ثمر رساند تا آمادگی خودش را نشان دهد.

رئال‌مادرید هم پیشنهاد بدهد قبول نمی‌کنم!

به گزارش خبرورزشی، با او در مورد وضعیت الشحانیه و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم.

 بعد از مصدومیت نسبتاً طولانی، این هفته دو گل زدی.

واقعاً خوشحالم. ما به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم ولی متأسفانه در نهایت بازی مساوی شد. واقعاً نمیدانم چه بگویم و حیف شد که سه امتیاز را نگرفتیم. خوشحالم که گل زدم و گلهایم را به شهدای پلاسکو و همچنین مردم خوزستان تقدیم میکنم که مدتهاست زجر میکشند.

 ظاهراً قبل از بازی به صورت کامل آماده نبودی؟

بله، همینطور است و فشار زیادی روی من وجود داشت. به هر حال باید به تیم کمک میکردم و با آمادگی کامل وارد زمین نشدم. امیدوارم این روند را ادامه دهم.

 چرا استیماچ نتایج خوبی در الشحانیه نگرفته است؟

استیماچ مربی خوبی است و اگر در این تیم نبود شک نکنید که الشحانیه مدام شکست میخورد. در ضمن در تیم ما فقط 4، 5 بازیکن سطح بالا بازی میکنند. کار استیماچ واقعاً سخت است.

 آیا الشحانیه در لیگ ستارگان میماند؟

ما شرایط بدی نداریم و معتقدم اگر خودم بازیها را از دست ندهم، الشحانیه در لیگ میماند. ما با الخریطیات، العربی، الاهلی، الخور و لخویا بازی داریم و میتوانیم در این بازیها امتیازهای لازم را بگیریم. فقط امیدوارم تا هفته آخر اتفاق خاصی برایم رخ ندهد. در همین بازی هم باید پیروز میشدیم ولی داور یک پنالتی صددرصد برای تیم ما نگرفت که شاید او را محروم کنند.

 دوست داری فصل آینده هم در قطر بازی کنی؟

بازی در خارج برای من سخت است چون به خانوادهام وابسته هستم. برای من بودن در کنار پدر و مادرم مهمتر از مسائل مالی است. در حال حاضر فقط میتوانم در کشورهای حوزه خلیج فارس بازی کنم یا اینکه به ایران برگردم. شاید باورتان نشود، ولی اگر رئالمادرید هم به من پیشنهاد بدهد که البته نمیدهد من به این تیم نمیروم. واقعاً دوری از خانواده برایم سخت است.

 اخبار استقلال خوزستان را دنبال میکنی؟

من با همه بچهها در ارتباط هستم و آنها بعد از 2 گلی که زدم به من تبریک گفتند. استقلال خوزستان بازیکنان خوبی دارد و البته یک سرمربی خوب که در آینده از پورموسوی بیشتر خواهید شنید. آنها مشکلات زیادی دارند ولی با غیرت بالا برای استقلال خوزستان بازی میکنند. مطمئن باشید آنها کم نمیگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی