نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قبل از بازی با الوحده امارات، یک اتفاق جالب برای پرسپولیسی‌ها رخ خواهد داد. این بازی برای سرخپوشان به اندازه تعیین سرنوشت و صعود از گروه، ارزش دارد و به همین علت، بالا رفتن روحیه بازیکنان نیز بسیار مهم تلقی می‌شود. بازیکنان پرسپولیس این بار خودشان برای روحیه دادن به خود، دست به کار شده‌اند و می‌خواهند بدون هیچ سر و صدایی، یک سورپرایز ویژه برای برانکو داشته باشند.

سورپرایز بزرگ پرسپولیسی ها برای پروفسور در امارات

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ متولد 9 اسفند 1332 شمسی و 28 فوریه 1954 است. سرمربی پرسپولیسیها که از میروسلاو بلاژویچ در سال 2001 لقب پروفسور را دریافت کرد، حالا مسنترین سرمربی لیگ برتر است و با 63 سال سن، پرسپولیس را در صدر جدول ردهبندی لیگ برتر قرار داده است. او چالش بزرگی در پیش دارد و منهای دیدار دیروز مقابل الهلال عربستان، باید در 5 بازی دیگر برای کسب مجوز صعود از گروه بجنگد. برانکو وقتی 48 ساله بود، در سال 2002 سرمربی موقت تیم ملی ایران شد و در 61 سالگی (فروردین 1394) به ایران برگشت و این بار سرمربیگری پرسپولیس را به عهده گرفت.

حالا بازیکنان پرسپولیس به خاطر تولد سرمربی تیمشان، میخواهند «یواشکی» یک جشن درست و حسابی برگزار کنند. سرخپوشان بعد از بازی روز گذشته که حالا دیگر نتیجه آن را میدانید، راهی کشور امارات میشوند تا در این کشور اردو بزنند و مهیای دیدار با الوحده شوند. این بازی روز سهشنبه 10 اسفند در شهر ابوظبی برگزار خواهد شد اما یک شب قبل از بازی، سرخپوشان در هتل محل اقامت خود، برانکو را سورپرایز میکنند. آنها با هم قرار گذاشتهاند تا یک مراسم جذاب برای سرمربی تیمشان ترتیب بدهند و حتماً در آن مراسم، رسم دیرینه و نه چندان جذاب کوبیدن کیک به صورت برانکو نیز انجام میشود.

نکته آخر اینکه سال قبل، مراسم تولد برانکو چند بار در تهران برگزار شد. یکبار در رختکن، بار دیگر در کانکس خبرنگاران، سپس دفتر باشگاه پرسپولیس، بعد از آن هتل المپیک (اتاق سرمربی تیم) و آخرین تولد نیز توسط دوستانش در سفارت کرواسی در تهران انجام شد که در هر کدام از این جشنها، به برانکو کادوهای زیادی اهدا شد. حالا پرسپولیسیها قرار است یک تولد درست و حسابی شب قبل از بازی تیمشان مقابل الوحده برگزار کنند و برای برانکو سنگ تمام بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی