۰
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهم ترین تغییر ممکن برای پرسپولیس، نیمکت نشینی کاپیتان دوم این تیم برابر الهلال عربستان بود.

سردرگمی ادامه دار در مورد حسین ماهینی

به گزارش خبرورزشی، در حالی که مشخص بود حسین ماهینی در خط دفاع پرسپولیس به مهره ای مهم و اساسی تبدیل شده اما در عین تعجب، مقابل الهلال نیمکت نشین شد. این خبر، حدود دو ساعت مانده به شروع بازی به دست رسانه ها در ایران رسید که البته خود، گواهی است بر رابطه بسیار ضعیف بین باشگاه پرسپولیس و رسانه های ورزشی. 

به هر حال گفته شد ماهینی به دلیل مسمومیت، بازی با الهلال را از دست داده و نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند اما یک سردرگمی آشکار در این موضوع وجود دارد که فقط با جواب دادن به این سوالات، می توان از آن سردرگمی، خارج شد. 

اینکه چطور ممکن است در جمع 46 نفره کاروان پرسپولیس اعم از بازیکنان، مربیان، اعضای کادرمدیریتی، تدارکات، بوقچی ها و... فقط حسین ماهینی مسموم شود؟ 

چرا ماهینی یکی، دو ساعت مانده به شروع بازی متوجه مسمومیت خود شد؟ 

حالا اگر بپذیریم که مسموم شده و نمی توانست برای پرسپولیس بازی کند، چرا به جای پیگیری روند درمان خود، آمد و روی نیمکت ذخیره ها در کنار سایر بازیکنان نشست؟ 

اگر مسموم بود و قدرت بازی برای پرسپولیس را نداشت، چه شد که همراه سایر بازیکنان برای گرم کردن بدن خود از رختکن بیرون آمد و حتی با سایر بازیکنان عکس سلفی ثبت کرد؟ 

البته باور داریم حسین ماهینی بازیکنی بی حاشیه و شجاع است که از نظر فنی نیز خودش را به اهالی فوتبال ثابت کرده اما کاش یک نفر جواب این سوالات را می داد تا اذهان در مورد غیبت این بازیکن روشن شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی