نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش مؤدب و لژیونر کشورمان پس از باخت خانگی سنگین تیمش مقابل لیون فرانسه در لیگ اروپا از تساوی در لیگ هلند و تمرکز برای رسیدن به فینال جام حذفی حرف می‌زند.

کی‌روش گفت اسیر تجربه لیون شدیم

به گزارش خبرورزشی، جهانبخش چند روز قبل میزبان کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی هم بود...

 در یورولیگ گل زدی اما 4 بر یک باختید...

واقعاً اختلاف ما با تیم لیون سه گل نبود. در آن دیدار بد بازی نکردیم اما بازیکنان تیم فرانسوی از موقعیتهایشان به نحو احسن استفاده کردند و در نهایت اسیر تجربه تیم لیون شدیم. اکثر بازیکنان این تیم خصوصاً عناصر تهاجمیشان، بازیکنان باتجربهای بودند و تیم ما همه جوان.

 از ملاقات و گفتوگو با کیروش بگو.

بعد از برگزاری بازی با لیون، به VIP ورزشگاهمان رفتم و با آقای کیروش ملاقات کردم. کیروش از سرعت و کیفیت بازی تیم ما ابراز رضایت کرد. او معتقد بود ما از موقعیتهایمان استفاده نکردیم و اتفاقاً تأکید هم کرد که به خاطر جوانی، کمتجربه بودیم.

 از تیم ملی چه گفت؟

هیچ صحبتی در مورد تیم ملی نکردیم.

 با شکستی که مقابل لیون متحمل شدید، به نظر دیگر شانسی برای ادامه بازیها ندارید...

حقیقت این است که کارمان خیلیخیلی سخت شد اما ما میرویم که در استادیوم زیبای لیون بهترین نمایش را ارائه دهیم و نتیجه بسیار خوبی را رقم بزنیم. تلاشمان را میکنیم، در فوتبال هم هیچ اتفاقی غیرممکن نیست. ما خیلی هم ناامید نیستیم!

 از عملکرد خودت راضی بودی؟

بله، در آن دیدار، من بازی خوبی  ارائه دادم، گل زدم و پاس گل هم فراهم ساختم که بچهها استفاده نکردند.

 چرا مقابل تیم ویلم تیلبورگ مساوی کردید؟ تو هم که نبودی!

مصدومیت کوچکی به خاطر فشردگی مسابقات نصیبم شد و با نظر سرمربی و مربی بدنساز تیم بازی نکردم. در بازی سنگین با لیون، فشار زیادی را متحمل شدم و چون دوباره قرار است با لیون در بیرون خانه بازی کنیم و بعد از آن در لیگ هلند رودرروی حریفی دیگر قرار بگیریم، ترجیح دادند استراحت کنم.

 نگاه اصلی شما به جام حذفی است؟

بله، دقیقاً تیم ما که در لیگ هلند قهرمان نمیشود، پس دنبال جام حذفی هستیم که در آنجا شانس قهرمانی بالایی داریم. خوشبختانه بازی ما در نیمهنهایی هم مقابل تیم شگفتیساز «کامبیور» است که چند تیم بزرگ را حذف کرده اما ما آگاهانه بازی میکنیم و در خانهمان اجازه خلق شگفتی به تیم کامبیور نمیدهیم تا مانند تیمهای دیگر غافلگیر نشویم.

 چرا از لیگ ناامید شدهای؟

چون با آیندهوون تیم سوم جدول کلی فاصله داریم و در بهترین حالت میتوانیم در لیگ هلند به عنوان چهارمی برسیم.

 در بازی قبلی با رضا قوچاننژاد، قصد لایی انداختن داشتی و شنیدم از دستت ناراحت شده!

نه، آن کار جنبه فان داشت و اتفاقاً آن روز اواخر بازی هم یک برنامه تفریحی در حال ضبط بود که با هردوی ما صحبت شد. من و رضا با هم شوخی داریم و کلی هم خندیدیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی