۰
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های دو گروه زوج و ‌فرد برای ادامه لیگ برتر بسكتبال مشخص شدند. این مرحله با برگزاری دیدارهای معوقه هفته سیزدهم تمام شد كه پتروشیمی بندر امام در خانه تبریزی‌ها با 30 امتیاز اختلاف صاحب برتری شد و در نهایت با 16 برد، دو باخت و 34 امتیاز صدرنشین مطلق لیگ شد اما نتایج دیگر بازی‌ها به جز بازی نفت آبادان و شیمیدر تهران كه به نفع آبادانی‌ها هم به پایان رسید و شیمیدر را به یك رده پایین‌تر فرستاد، تأثیری در رده‌بندی تیم‌ها نداشت تا تكلیف دور دوم این پیكارها مشخص شود.

بسكتبال هم زوج و ‌فرد شد

به گزارش روزنامه خبرورزشی طبق برنامه كمیته مسابقات این مرحله بر خلاف سالهای قبل برگزار میشود و طبق آن تیمهای فرد در گروه A پتروشیمی بندر امام، دانشگاه آزاد، شیمیدر، شهرداری كاشان و شهرداری گرگان قرار گرفتند و به صورت رفت و برگشت با یكدیگر مسابقه میدهند.

همچنین تیمهای رده زوج هم نفت آبادان، شهرداری اراك، شهرداری تبریز، نیرویزمینی و لوله آ اس شیراز در گروه دوم پیكار میكنند. مرحلهای كه تعداد بردها در آن به هنگام برابری امتیازها احتساب میشود.

هر چند دور مقدماتی تمام شد ولی هنوز تعدادی از تیمها همانند شهرداری كاشان، شهرداری گرگان، لوله آ اس شیراز و شهرداری اراك با مشكلات مالی خود دست و پنجه نرم میكنند. از سویی دیگر با پایان یافتن این مرحله وضعیت دو بازیكن شاغل در لیگ چین به نامهای صمد نیكخواهبهرامی و مهدی كامرانی هم مشخص میشود كه آیا در لیگ ایران به میدان میروند یا نه ولی همانطور كه از قبل هم مشخص شده است آنها تنها به عنوان یار خارجی میتوانند جذب تیمها شوند.

ضمن اینكه دور رفت این مرحله تا 16 اسفند پیگیری میشود و بعد از اعزام سه تیم پتروشیمی بندر امام، نفت آبادان و شیمیدر تهران دوباره لیگ به خواب زمستانی میرود و برای 16 فروردین از خواب بیدار میشود.

اما براساس برنامه كمیته مسابقات در هفته اول پنجشنبه پنجم اسفند پتروشیمی بندر امام به مصاف شهرداری كاشان میرود. شیمیدر با دانشگاه آزاد، نفت آبادان - نیرویزمینی و شهرداری تبریز - شهرداری اراك با هم روبهرو میشوند. دو تیم شهرداری گرگان و آ اس شیراز هم با قرعه استراحت روبهرو شدهاند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی