۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی در اردوهای قبلی پرسپولیس در اتاق تکی مستقر می‌شد اما در هتل گرند میلینیوم عمان کاپیتان سرخپوشان با حسین ماهینی هم‌اتاق شد.

سیدجلال و ماهینی هم‌اتاق شدند

به گزارش خبرورزشی، این دو عکسی هم دو تایی در حمایت از مردم خوزستان و رسیدگی به هوای گرد و غبار گرفته این استان منتشر کردند. شاید شما هم کنجکاو باشید که بدانید سایر پرسپولیسیها چگونه در این هتل اسکان پیدا کردهاند. اگر اینطور است تا پایان این مطب با ما همراه باشید.

رامین رضاییان - ابوالفضل درویشوند

رامین رضاییان در اردوهای قبلی معمولاً با محمد آرامطبع هماتاق میشد اما از آنجایی که آرامطبع در لیست آسیایی پرسپولیس نیست بنابراین مدافع ملیپوش با ابوالفضل درویشوند، دروازهبان جوان تیم، هماتاق شده است.

سروش- بوژو!

بوژیدار رادوشوویچ رابطه خوبی با اغلب بازیکنان دارد به حدی که پرسپولیسیها او را به اختصار بوژو صدا میزنند. بوژو یا همان رادوشوویچ در گذشته با اوکراینیها هماتاق میشد ولی با جدایی پلییانسکی و پریموف از پرسپولیس، دروازهبان کروات با سروش رفیعی خیلی قاطی شده است. سروش و بوژو در عمان همه جا کنار هم دیده میشوند.

کمال- فرشاد

فرشاد احمدزاده و کمال کامیابینیا هم مثل اردوهای داخلی در عمان نیز هماتاق شدهاند. هرقدر کمال ساکت، آرام و کمحرف است برعکس فرشاد به همان نسبت شلوغ، پر سر و صدا و شوخ است و دیگران را میخنداند. فرشاد احمدزاده بمب خنده پرسپولیسیها محسوب میشود.

طارمی- مسلمان

گول آن دعوای لفظی پس از شهرآورد را نخورید! همان شب هم مهدی طارمی و محسن مسلمان با هم به منزل برگشتند و خیلی زود آشتی کردند. این دو بازیکن کارساز و مؤثر پرسپولیس در عمان هماتاق هستند و جالب آنکه اغلب هم کلاه به سر دارند! این وجه اشتراک طارمی و مسلمان سوژه سایر همبازیان هم شده است.

محرمی- انصاری

اگر میخواهید بدانید آرامترین اتاق هتل گرند میلینیوم عمان متعلق به چه کسانی است باید به اطلاع شما برسانیم متعلق به محمد انصاری و صادق محرمی است! دو بازیکن خوشاخلاق و بیحاشیه پرسپولیس بیشتر سرشان گرم تمرین است و اگر 5 ساعت هم پشت در اتاق آنها بایستید صدایی نخواهید شنید!ل

امیری- بیرانوند

نه علیرضا بیرانوند از وحید امیری دل میکند و نه بالعکس! دو همشهری، همزبان و رفیق صمیمی که چند سالی میشود در نفت تهران، پرسپولیس و تیم ملی هماتاق هستند در عمان هم ترک عادت نکردهاند. ترکیب این دو هم جالب است؛ یکی شلوغ و پر سر و صدا مثل علیرضا بیرانوند و دیگری کمحرف، ساکت و بیحاشیه مثل وحید امیری.

ربیعخواه- علیپور

ربیعخواه، بازیکن مورد علاقه برانکو که مدتی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود در مسقط هماتاق علی علیپور شده است. علیپور که قبل از استعلام AFC به نظر میرسید در ترکیب اصلی قرار داشته باشد اما با اعلام عدم محرومیت مهدی طارمی همه چیز عوض شد. این دو هم خیلی پرحرف نیستند.

سامان نریمانجهان- شهاب کرمی

دو هافبک تازهوارد و نیمکتنشین پرسپولیس هم حرفهای زیادی برای گفتن دارند. شهاب کرمی و سامان نریمانجهان هماتاقی شدهاند. این دو هم خیلی پر سر و صدا نیستند و بیشتر تماشاگر شوخی و خندههای فرشاد احمدزاده، علیرضا بیرانوند و محسن مسلمان هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی