نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

6 كاراته‌كا در مرحله دوم انتخابی تیم ملی كاراته جواز اردونشینی برای بازی‌های كشورهای اسلامی را به ‌دست آوردند. میعاد یاری، علی ولدی، رضا عنایتی، ابراهیم حسن‌بیگی، محسن برخورداری و سجاد فرخی با پیروزی مقابل رقبای‌شان و با قضاوت رسمی داوران، مجوز ورود به مرحله سوم انتخابی را گرفتند.

تمرين مسافران كشورهای اسلامی با يك ماه وقفه

به گزارش روزنامه خبرورزشی شهرام هروی سرمربی تیم ملی كاراته با رضایت از انتخابیها میگوید: «رقابتهای خوبی دیدیم. انتخابیها خیلی شفاف و بدون حاشیه برگزار شد. با شرایطی كه حاكم است، داوریها به نحو احسن برگزار شد كه 6 كاراتهكای جوان با استفاده از موقعیتها جواز اردوهای تیم ملی را گرفتند.»

هروی درباره انتخابی مرحله سوم حرف میزند: «مجید حسننیا، مصطفی روستا، حسین سمندر، سعید فرخی، مهدی قراریزاده، سامان حیدری، ذبیحا... پورشیب، سعید احمدی، امیر مهدیزاده، سجاد گنجزاده، بهمن عسكری، علی فداكار، ایمان سنچولی، علی اصغر آسیابری و مهدی خدابخشی ۲۱ كاراتهكایی هستند كه طبق برنامه قبلی 17 اسفندماه در انتخابی آخر برای تعیین تركیب اصلی مبارزه میكنند اما 6 كاراتهكای حریف تمرینی با تصمیم كادر فنی به جمع اردونشینان اضافه میشوند.»

سرمربی تیم ملی به تعویق اردوها اشاره میكند: «قرار بود دور جدید تمرینات ملیپوشان از چهارم اسفندماه آغاز شود اما به خاطر هفتههای آخر لیگ و حساسیت این مسابقات برای تیمهای مدعی، دور جدید تمرینات به اول سال ۹۶ موكول شد.»

سرمربی درباره آخرین وضعیت كاراتهكای مصدوم میگوید: «سجاد حیاتی در پیكار با آرش علینژاد مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. در حالی كه گفته میشد حال این كاراتهكا وخیم است اما او خیلی زود به سالن برگشت و از كادر فنی خواست تا فرصتی دوباره برای حضور در مرحله بعدی رقابتهای انتخابی بدهند كه قرار شد با مشورت فدراسیون و دیگر اعضای كادر فنی درباره او تصمیمگیری كنیم.»

هروی دستیارانش را معرفی میكند: «همكاران من همان كادر مسابقات جهانی متشكل از حسین روحانی، شهاب سلطانی، سیدمحمد حسینی، دكترحجتی، اشراقی و نامآور است و در كنار آنها سعید حسنیپور به عنوان یك مربی جوان، مستعد و خوب به كادر ما اضافه شده است.»

سرمربی تیم ملی درباره قراردادش با تیم ملی حرف میزند: «من تا پایان بازیهای كشورهای اسلامی اردیبهشتماه سال آینده سكان هدایت تیم ملی را بر عهده دارم و درباره بقیه جزئیات باید فدراسیون نظر بدهد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی