نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کی روش لیست تیمش برای بازی با قطر و چین را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است تا کمیته تیم های ملی نسبت به اخذ ویزا و هم چنین تهیه بلیت برای ملی پوشان اقدام نماید.

کی روش لیست داد، پرسپولیسی ها نیستند!

به گزارش خبرورزشی،  در لیست اعلام شده از سوی کی روش به فدراسیون فوتبال نام پرسپولیسی ها به چشم نمی خورد که این خیلی دور از ذهن نبود. بعد از انتقادات برانکو از کی روش سرمربی تیم ملی پرسپولیسی ها را به تهران برگردند و خطاب به آنها گفت دیگر شما را به اردوی تیم ملی دعوت نمی کنم تا برانکو ناراحت نشود و پرسپولیس هم از این مسئله آسیب نبیند. حال در آستانه بازی با قطر که سوم فروردین در دوحه برگزار می شود کی روش تصمیم خود را عملی کرده تا دست کم از این پس برانکو از وی انتقاد نکند.

برانکو که متوجه این تصمیم کی روش شده و البته فکر نمی کرده که کی روش تا این حد روی تصمیم خود مصر باشد موضع خود را تغییر داده و در روزهای اخیر به دفعات از کمک به تیم ملی حرف زده تا عدم دعوت از پرسپولیسی ها و ضرر احتمالی تیم ملی به این خاطر به پای او نوشته نشود!

فدراسیون فوتبال طبیعی است به دنبال تغییر نگاه کی روش است و دوست دارد تیم ملی از همه ظرفیت های موجود برای بازی با قطر و چین استفاده کند چرا که تیم ملی در صورت شکست این دو تیم شانس صعود خود را به جام جهانی به حداکثر خواهد رساند. 

کی روش این روزها در اروپا مشغول دیدار با لژیونرها است و تا به امروز توصیه فدراسیون فوتبال مبنی بر دعوت از پرسپولیسی ها را نپذیرفته و تاکید کرده اصرار روی این مسئله دخالت در امور فنی خواهد بود و این مسئله بر خلاف قرارداد فی مابین است و می تواند تبعاتی را از سوی کی روش برای فدراسیون فوتبال به همراه داشته باشد. 

تجربه ثابت کرده برای کی روش عبور از ستاره ها کار سختی نیست. پیش تر کی روش با خداحافظی مجتبی جباری - فرهاد مجیدی و فریدون زندی به راحتی کنار آمده بود و سید مهدی رحمتی را هم در اوج نیاز کنار گذاشت. با همه اوصاف کی روش از اینکه قصد ندارد پرسپولیسی را دعوت نکند ناراحت نیست و معتقد است با ظرفیت موجود می شود راه صعود به جام جهانی ر ا دنبال کند. او پیش تر گفته بود این روزها به جای یک تیم خوب دو تیم خوب دارد و برای دعوت از بازیکنان و هم چنین چینش ترکیب با همکارانش ساعت ها جلسه می گذارد و گاهی به خاطر سر درد قرص مصرف می کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی