۰
جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم تراکتورسازی با از پیش‌رو برداشتن سیاه‌جامگان فاصله شش امتیازی‌اش با صدر جدول را حفظ کرد.

3 امتیاز ارزشمند برای تراکتور

به گزارش خبرورزشی، هفته بیستودوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور  از ساعت 14:30 امروز (جمعه) با برگزاری دیدار سیاهجامگان - تراکتورسازی دنبال شد، دیداری که در نهایت به پیروزی 2 بر یک تیم میهمان انجامید.

در ابتدا حسین بادامکی در دقیقه 27 دروازه تراکتورسازان را باز کرد و تیمش را پیش انداخت، اما محمدرضا مهدیزاده در دقیقه 45 گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه تساوی به کار خود در نیمه اول پایان دهند. در نیمه دوم حملات نصفهونیمه دو تیم به جایی نرسید تا اینکه در دقیقه 88 فرزاد حاتمی گل برتری تراکتورسازی را به ثمر رساند.

با این برد ، اختلاف تراکتورسازی با پرسپولیسِ صدرنشین همچنان شش امتیاز باقی ماند. سیاهجامگان نیز با این باخت همچنان در رده پانزدهم جدول باقی ماند تا پس از ماشینسازی، گزینه دوم سقوط به دسته یک باشد.

اشکان خورشیدی کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت که به حسین بادامکی از تیم سیاهجامگان و محمد نوری و محمد ابراهیمی از تیم تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

دیدار سیاهجامگان - تراکتورسازی قرار بود جمعه هفته گذشته برگزار شود، اما به دلیل شرایط نامساعد جوی مشهد لغو و به امروز موکول شد. خداداد عزیزی نیز به دلیل محرومیت از روی سکوها نظارهگر عملکرد شاگردانش بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی