نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره برزیلی خط دفاعی چلسی پس از تکل خشن آگوئرو هنوز هم مشکل دارد.

لوئيز همچنان تحت مراقبت تيم پزشکی

به گزارش روزنامه خبرورزشی، داويد لوئيز تا آخر فصل به مراقبت نياز دارد چون هنوز هم در حال دست و پنجه نرم كردن با پيامدهاي تكل وحشتناكي است كه آگوئرو سه ماه قبل روي پايش زد و او را به شدت مصدوم كرد. ستاره چلسي هنوز از آسيبديدگي زانو كه در جريان ديدار با منچسترسيتي اتفاق افتاد به طور كامل رهايي نيافته. سرخيو آگوئرو هم در پي اين خطا كه بيش از دو ماه قبل انجام شد كارت قرمز دريافت كرد. آنتونيو كونته، مربي آبيپوشان لندني، هم اين خطا را خطرناك توصيف كرده و گفته بود نگران وضعيت مدافع برزيلي خود است. لوئيز 29 ساله توانسته بعد از اين آسيبديدگي در همه بازيهاي ليگ حضور پيدا كند اما حس ميكند هنوز اين مصدوميت آزارش ميدهد و به درمان بيشتري نياز دارد. او در بازي برابر برنلي با زانوي باندپيچي شده به ميدان رفت. كونته هر زمان كه توانسته، مثل سه ديدار جامحذفي، به لوئيز استراحت داده اما فقط در تابستان است كه او ميتواند فرصت كافي براي درمان كامل پايش را پيدا كند. تا آن موقع كونته و كادر پزشكي توجه ويژهاي به وضعيت و سطح آمادگي لوئيز خواهند داشت.

 

كونته با اشاره به روحيه جنگجوي اين بازيكن گفته كه روي او حساب ميكند: «براي پيروزي نه فقط در يك بازي يا يك مبارزه بلكه در كل جنگي كه پيشرو داريم بايد همگي روحيه بالايي داشته باشيم. بايد تيمي بسازيم كه آماده است و از وجود تكتك بازيكنان و استعدادهايشان بهره ببريم. اين فصل سعي كرديم راهحلهاي درست، سيستم مناسب و روحيه يك خانواده متعهد را داشته باشيم. وقتي مثل يك خانواده باشيد ميتوانيد مشكلات را حل كنيد و رو به جلو برويد.»

 

كونته به عنوان بازيكن و مربي با يوونتوس 8 عنوان قهرماني را در ليگ ايتاليا به دست آورده. وي در ادامه گفت: «واقعاً دوست دارم به قهرماني در انگليس برسم. اين براي من فوقالعاده خواهد بود. ميدانم كه كار سادهاي نيست اما سعي داريم اين رؤيا را به حقيقت برسانيم. وقتي به هدف رسيديم من آماده هرگونه جشن و شادي براي هواداران هستم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی