۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو پس از اخراج رانیری از این مربی حمایت کرد.

حمايت پراحساس مورينيو از رانيری

به گزارش روزنامه خبرورزشی، ژوزه مورينيو جزو اولين افرادي بود كه در مورد اخراج كلوديو رانيري، مربي لسترسيتي، اظهارنظر و نسبت به او اداي احترام كرد. مربي «روباهها» كه فصل قبل توانست برخلاف تمامي پيشبينيها اين تيم را در ليگ برتر به قهرماني برساند اين فصل اقبال چنداني نداشت و پس از كسب ضعيفترين نتايج و قعرنشيني باشگاه در پي شكست 2 بر يك در مرحله حذفي ليگ قهرمانان برابر سويا از سمتش بركنار شد.

 

از لستر انتظار ميرفت براي جبران ناكاميها در ليگ برتر در سطح اروپا عملكرد درخشانتري داشته باشد اما اين شكست باعث شد تا مالكان باشگاه از بيم خطر سقوط به دسته پايينتر درهاي خروجي را به مربي باشگاه نشان بدهند. مورينيو در اينستاگرام اداي احترام جانانهاي به رانيري كرد و نوشت: «قهرمان انگليس و بهترين مربي سال فيفا اخراج شد. اين فوتبال نوين است كلوديو. به لبخند زدن ادامه بده رفيق. هيچكس نميتواند تاريخي را كه تو نوشتي حذف كند.»

 

عاشقان فوتبال زيبا اصلاً از تصميم سختگيرانه باشگاه براي اخراج مربي راضي نبودند و فيل نويل هم ابراز نارضايتي كرده. آرون مككري هم گفت: «اخراج شدن رانيري مثل يك جوك ميماند. او از اين وضع نااميد شده و باشگاه هم تحت تأثير جو قرار گرفته!»

 

دني هيگينباتام نوشته: «اين بهاي ترسناك كسب دستاوردهاي بالاتر از حد يك مربي است. فوتبال در ديوانهترين حالت خودش است!»

 

پيرس مورگان روزنامهنگار و مجري تلويزيون هم به اين جمع پيوسته و نوشته: «وين شاو را به خاطر خوردن ساندويچ اخراج كردند و كلوديو رانيري را به خاطر پيروزي در ليگ برتر. اين هفته فوتبال خودش را خورد!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی