۰
شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان نفت تهران، حضور در تمرینات این تیم را تحریم کرده اند و در انتظار دریافت پول شان هستند.

باشگاه بی پولی که دو ستاره سرشناس خرید

به گزارش خبرورزشی، باشگاه نفت در این فصل با شرایط ویژه ای راهی لیگ برتر شد. آنها علیرضا منصوریان ، مجتبی حق دوست و چند بازیکن مهم دیگر را به استقلال دادند، سه ستاره به نام های سیدجلال حسینی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند را به پرسپولیس بخشیدند و تا روزهای آخر نیز مشخص نبود که می خواهند در لیگ برتر حضور داشته باشند یا نه.
بالاخره با هزاران مشکل، قرار بر حضور در لیگ شد و علی دایی حدود 10 روز مهلت داشت تا تیم را آماده بازی ها کند. از همان روزهای ابتدایی تشکیل تیم جدید، بازیکنان سابق نفت برای دریافت طلب خود به محل دفتر این باشگاه رفت و آمد می کردند و هر دفعه با دست خالی برمی گشتند. همان زمان مشخص بود باشگاه نفت با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و چه شرایطی پیش رو دارد اما مدیران این باشگاه همواره، همه را به صبر توصیه می کردند. حتی آنها برای نشان دادن شرایط مالی خوب باشگاه، اقدام به جذب دو ستاره سرشناس فوتبال کشورمان یعنی آندرانیک تیموریان و سجاد شهباززادهد کردند.
حضور این دو، تا حدی نشان دهنده تغییر شرایط مالی باشگاه نفت بود اما همین موضوع، حساسیت جدیدی ساخت تا بازیکنان دیگر را بابت عدم دریافت مطالبات شان عصبانی و شاکی کند. حالا مشخص شده باشگاه نفت، یکی از بی پول ترین باشگاه های فوتبال ایران است و در تامین مخارج ساده خود نیز عقب است. اما سوال واقعی اینجاست که باشگاهی با این شرایط، چطور می تواند در لیگ برتر حاضر باشد و همچنین آنها چطور توانسته اند آندو و سجاد را جذب کنند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی