۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از زندگی کیلور ناواس کاستاریکایی قرار است فیلمی اکران شود که او به تازگی آن را معرفی کرده.

دروازه‌بان كاستاريكایی رئال‌مادريد فيلمش را معرفی كرد

به گزارش روزنامه خبرورزشی، اين روزها براي كيلور ناواس دروازهبان كاستاريكايي رئالمادريد روزهاي دلنشين و خوشايندي نيست. چهارشنبهشب بود كه رئالمادريد در ورزشگاه مستايا مغلوب والنسيا شد تا اين تيم سه امتياز ارزشمند اين بازي را از دست بدهد اما كيلور ناواس خيلي زود اين شكست دردناك را به دست فراموشي سپرد و روز پنجشنبه در مراسم معارفه فيلمش به نام «مرد باايمان» (به صورت مجازي) حضور يافت و به همين بهانه با خبرنگاران كاستاريكايي به گفتوگو پرداخت.

 

فيلم كيلور ناواس در دسامبر سال 2017 به اكران درخواهد آمد و اين فيلم راجع به سه عشق بزرگ ناواس در زندگياش ساخته ميشود: خانواده، فوتبال و مذهب. كيلور ناواس كه از طريق اسكايپ و به صورت مجازي در مراسم معارفه فيلمش حضور يافته بود، صحبتهاي كوتاهي را بر زبان آورد و در اين صحبتها حرفي از رئالمادريد و شرايط فعلي باشگاه مادريدي به ميان نياورد. او گفت: «وقتي به من گفتند كه ميخواهند فيلمي در مورد زندگيام بسازند، سورپرايز شدم چون در واقعيت هيچوقت نميتواني چنين چيزي را تصور كني. اين يك لطف خيلي بزرگ است و از اين بابت متشكرم. اين فرصتي است كه نشان دهيم با اعتقاد و ايمان همه چيز ممكن خواهد بود. اين مهمترين چيزي است كه هر روزه ميتواني برايش تلاش كني.»

 

كيلور ناواس يكي از ورزشكاران معتقد و ديندار است و هرگز اين را پنهان نكرده و به اعتقاداتش افتخار ميكند. البته به گفته خود او در اطرافش افرادي هستند كه برخي مواقع به او ميخندند: «برايم اين مهمترين چيز است چون زندگيام خيلي زيباست اما در عين اين زيباييها، زندگي هميشه مملو از موانع متعدد است. من با ايمان و باور رشد كردهام. وقتي با خدا ارتباط ميگيرم، او به من كمك ميكند تا ايمان و باورم قويتر شود. هميشه به خدا باور داشتهام؛ خيلي وقتها افراد به خاطر اعتقاداتم به من ميخندند ولي دست خدا هميشه روي سر من است.» او ادامه داد: «سعي كرديم تا فيلمي زيبا بسازيم كه مردم از آن لذت ببرند و ايمان قويتري داشته باشند. از اسم فيلم خوشم ميآيد چون اعتقاد و ايمان، نقشي حياتي در زندگي من دارد.»

 

او يادآوري كرد كه پيغام اصلي فيلم اين است كه هميشه بايد براي تحقق رؤياها جنگيد و در همه لحظات به خدا باور داشت تا بتواني به اهدافي كه در زندگي تعريف كردهاي، برسي.

 

در اين فيلم داستان زندگي ناواس از روزهاي كودكي و زندگي در محله فقيرنشين سنآندرس دپرس، منطقهاي زراعي در جنوب كاستاريكا تا رسيدنش به تيم ملي و نهايتاً انتقال به فوتبال اسپانيا و پوشيدن پيراهن تيمهاي آلباسته، لوانته و رئالمادريد به تصوير درآمده. اين فيلم حدود90 تا 100 دقيقه خواهد بود و تيزر آن در ماههاي مي و ژوئن پخش خواهد شد و قرار بر اين است كه در روز 22 دسامبر در رويدادي با حضور كيلور ناواس در كاستاريكا به اكران دربيايد.

 

يكي از نكات بامزه اين فيلم اين است كه در آن اتومبيلي كه پدربزرگ ناواس با او نوهاش را به گردش ميبرد و ناواس اولين تمرينات رانندگياش را با آن انجام داده بود نيز به نمايش ميآيد. براي ساخت اين فيلم از سران باشگاه مادريدي اجازه گرفته شده و درآن دهها مصاحبه با افرادي كه در زندگي ورزشي ناواس در كنارش بودهاند، انجام شده. كارگردان اين فيلم در اين مراسم تأكيد كرد كه اين يك فيلم است كه با الهام از زندگي ناواس ساخته شده و هدف از ساختش «چهره كردن» ناواس نيست و نشان دادن فروتني، تلاشها و اعتقاد اوست و در نتيجه يك فيلم مستند نيست.

 

در هفتههاي آتي كارگردان اين فيلم به دنبال يافتن بازيگراني خواهد رفت كه نقش ناواس در دوران كودكي و جوانياش را بازي كنند و در عين حال بازيگراني براي نقش پدربزرگ، مادربزرگ، والدين ناواس، همسرش و اولين سرمربياش را نيز خواهد يافت. اديت اين فيلم بر عهده لوئيس كاربايار خواهد بود كه در اديت فيلمهايي مثل«Amores Perros» و The Infiltrator نيز همكاري داشته.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی