۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حدود یک سال و نیم حضور کلودیو رانیری در لسترسیتی پر از خاطره بود.

سقوط یک پادشاه در کینگ پاور

به گزارش روزنامه خبرورزشی، باشگاه لسترسيتي سرانجام خبر غيرمنتظرهاي كه شايعه آن به گوش رسيده بود را منتشر كرد: «كلوديو رانيري از كار در لسترسيتي بركنار شد.» لسترسيتي قهرمان شگفتيساز ليگ برتر فصل 2016-2015 اين فصل با كلوديو رانيري نتايج ضعيفي گرفته و در پايان هفته بيست و پنجم با تنها 21 امتياز كه فقط 2 امتياز بيشتر از تيم آخر جدول است در رده هفدهم قرار گرفته. انتظار ميرفت مالك تايلندي باشگاه لسترسيتي به پاس تاريخسازي مربي 65 ساله ايتاليايي حتي در شرايط بحراني هم تا پايان فصل او را حفظ كند اما پس از پنج شكست متوالي صبر او لبريز شد و حكم جدايي را به دست رانيري داد.

 

13 جولاي 2015

كلوديو رانيري پس از دوران كوتاه و ناموفق در تيم ملي يونان هدايت لسترسيتي را بر عهده گرفت. آن روزها بسياري معتقد بودند رانيري مربي خوبي براي لسترسيتي نيست و اين تيم با او به سقوط نزديكتر خواهد شد. 

 

10 آوريل 2016

هفته به هفته لسترسيتي بالاتر آمد و به قهرماني نزديكتر شد. اولين افتخار آنها راهيابي به ليگ قهرمانان اروپا براي نخستين مرتبه در تاريخ بود كه پيش از پايان ليگ قطعي شد. 

 

2 مي 2016

لسترسيتي كه شانس قهرمانياش در ابتداي فصل يك به 5000 بود موفق شد براي نخستين مرتبه در تاريخ با هدايت كلوديو رانيري ايتاليايي قهرمان ليگ برتر شود. 

 

22 نوامبر 2016

شروع ليگ برتر براي لسترسيتي خيلي خوب نبود و اين تيم در ميانه پاييني جدول قرار گرفته بود اما در اولين حضورش در ليگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهي به عنوان صدرنشين صعود كرد تا فشارها به دليل نتيجه نگرفتن در ليگ روي رانيري كمتر شود. 

 

10 ژانويه 2017

كلوديو رانيري موفق شد در مراسم بهترينهاي فيفا بالاتر از فرناندو سانتوس سرمربي پرتغال قهرمان يورو 2016 و زينالدين زيدان سرمربي رئالمادريد قهرمان ليگ قهرمانان اروپاي 2016-2015 عنوان بهترين مربي سال را كسب كند.

 

12 فوريه 2017

لسترسيتي براي پنجمين بازي متوالي در ليگ برتر برابر سوآنزيسيتي شكست خورد و در اين پنج باخت موفق نشد حتي يك گل هم به ثمر برساند. 

 

22 فوريه 2017

جيمي واردي پس از مدتها در ديدار برابر پورتو پايش به گل باز شد تا با وجود باخت 2 بر يك برابر حريف پرتغالي لسترسيتي به نتيجه گرفتن در بازي برگشت مرحله يكهشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله بعد اميدوار شود.

 

23 فوريه 2017

كلوديو رانيري رسماً از سرمربيگري تيم لسترسيتي بركنار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی