نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی مسعود فراستی منتقد ترمزبریده سینما برای بزرگان این عرصه، از کیمیایی گرفته تا پرستویی و فرخ‌نژاد، رجز می‌‌خواند، کسی به او خرده نمی‌گیرد چون او اصلاً نمی‌داند با چه شیرهایی در حال شاخ به شاخ شدن است.

این قصه، این روزها در فوتبال ملی ما هم در حال رخ نشان دادن است. کارلوس کیروش؛ سرمربی تیم ملی که با افتخارات زیادی از جمله اسقاطی کردن رئالمادرید و اخراج از فوتبال پرتغال به خاطر درگیری با فدراسیون، به ایران آمده، از همان ابتدا به خیال خودش پا به جایی گذاشته که همیشه «فکر میکند روسفید است و باید همه او را باد بزنند» او فکر کرده که قبل از آمدنش به ایران، تیم ملی هیچوقت رنگ جام جهانی را ندیده و قهرمانی در آسیا، آرزوی همیشگی مربیان و هواداران است!

آقای کاربلد؛ در همان اروپای به خیال شما متمدن در سبک فوتبال، هنوز زخمی که به دل هواداران رئالمادرید زدید، از یاد آنها نرفته است. بعد هم آمدید به ایران و سوار بر اسب سفید به مربیان تیمهای دیگر تاختید. لطف کرده و بگویید در دوران چای خوردن شما در این مرز و بوم، فوتبال ایران چه کمبودی داشته که با رفتن شما نتواند در آسیا، آن هم در اوج، به جایی برسد؟ اینکه فوتبال ایران را جهان سومی فرض کرده و فکر میکنید از بالا باید نظارهگر اختلافی باشید که خودتان به بار آوردید، واقعاً سخت در اشتباهید. میدانید فرق شما با برانکو در چیست؟ او با اینکه هواداران زیادی دارد، به فوتبال ایران از بالا نگاه نمیکند، هر روز با ادبیات آنچنانی با همه حرف نزده و با بهانه قهر، ایران را ترک نمیکند. او به خاطر منافع همین مردمی که شما هم از لقمه آنها نوش جان میکنید، دوست ندارد تنشی در تیم ملی ایجاد شود. شاید آرزوی کار در یک تیم مطرح که سابقه آن را هم دارید، این مصیبت را بر سر شما آورده باشد! پس دنبال بهانه نباشید و کاری نکنید که همان هواداری که روزی از شما حمایت میکرد، ناخواسته در میدانی حساس، به شما توهین کند. البته شاید هم شما به دنبال بهانه هستید تا خدای ناکرده بعد از ناکامی در بازیهای آینده ملی، همه تقصیرها را به گردن دیگران بیندازید! پس به جای خواستههای  محال خودتان از دیگران، کمی چشمهای خود را مقابل زیباییهای فوتبال باز کنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی