۰
یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همه چیز از شبی آغاز شد که برانکو به برنامه تلویزیونی 90 رفت و مدعی شد بازیکنان پرسپولیس پس از بازگشت از اردوی تیم ملی چاق می‌شوند! همین حرف، عصبانیت شدید کارلوس کی‌روش را به دنبال داشت. مرد پرتغالی بلافاصله در اولین اقدام ملی‌پوشان پرسپولیس را از اردوی امارات به تهران دیپورت کرد!

نماینده پرسپولیسی ها در جلسه با برانکو مشخص شد

به گزارش خبرورزشی، این اولین شوک مرد پرتغالی به پرسپولیسیها بود. کیروش پس از این اقدام به تهران آمد، حتی با مسئولان فدراسیون هم جلسه گذاشت و سپس در مواجهه با خبرنگاران گفت: «پرسپولیس، تیم بزرگی است و من برای این باشگاه بزرگ احترام زیادی قائلم. رنگ لباس پرسپولیس رنگ لباس منچستر است و من این رنگ را خیلی دوست دارم. من به این دلیل نمیخواهم از پرسپولیس بازیکن به تیم ملی دعوت کنم که آنها 3 کیلو اضافه وزن دارند و در حد استاندارد نیستند. شما فرض کنید ما بخواهیم در بازی با قطر از نفراتی استفاده کنیم که 3 کیلو اضافه وزن دارند. آن وقت چه خواهد شد؟! الان میخواهم جدی حرف بزنم. من از سرمربی این تیم شنیدم بازیکنان پرسپولیس زیاد غذا میخورند و در این شرایط نمیتوانند به تیم ملی کمک کنند. من خیلی برای بازیکنان پرسپولیس احترام قائلم اما متأسفانه مربی این تیم به من درس داد که بازیکنان پرسپولیس حرفهای نبوده و چاق هستند. با توجه به این شرایط نمیتوانم آنها را دعوت کنم!»

این دومین شوک سرمربی تیم ملی به پرسپولیسیها بود. در پی این اتفاقات سیدجلال حسینی و سایر بازیکنان پرسپولیس به ملاقات علیاکبر طاهری، سرپرست باشگاه، رفته و نگرانیهای خود در مورد از دست دادن پیراهن تیم ملی را به او ابراز کردند. طاهری هم قول داد در جلسه با مهدی تاج این مشکل حل شود اما اینطور نشد! در حالی که پرسپولیسیها در عمان به سر میبردند خبر رسید که کارلوس کیروش، ملیپوشان این تیم را برای بازی با قطر و چین دعوت نخواهد کرد. همین خبر اردوی پرسپولیسیها را در مسقط به هم ریخت. بازیکنان ملیپوش این تیم با هرکس که در فدراسیون و تیم ملی میشناختند تماس گرفته و متوجه شدند ماجرا جدی است!

ملیپوشان پرسپولیس به سیدجلال حسینی مراجعه کردند و کاپیتان تیم هم همه را دعوت به آرامش کرد. قرار بر این شد که پرسپولیسیها تمام تمرکز خود را روی بازی با الهلال عربستان بگذارند. دیداری که با تساوی یک- یک به اتمام رسید. اما این پایان داستان نبود. حالا که اخبار دعوت نشدن ملیپوشان پرسپولیس جدیتر مطرح شده، شنیدیم بازیکنان از سیدجلال خواستهاند با برانکو صحبت کرده و او را راضی به آشتی با کارلوس کیروش کند. قرار شده سیدجلال حسینی از برانکو بخواهد مشکل ملیپوشان را به نوعی حل کند.

ظاهراً کاپیتان پرسپولیس هم به همبازیان خود گفته که تمام فکر و ذهن خود را روی بازی با الوحده امارات بگذارند تا پس از آن و انشاءا... برد تیم، با برانکو صحبت کند. باید منتظر ماند و دید عاقبت این کشمکش میان برانکو و کیروش به کجا میانجامد اما یک لحظه خودتان را جای بازیکنانی بگذارید که سالها زحمت کشیده و تلاش کردهاند تا به  پیراهن تیم ملی برسند و جام جهانی را تجربه کنند، آنگاه... امیدواریم این ماجرا ختم به خیر شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی