نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عدم دعوت از پرسپولیس به اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین سوژه روز فوتبال ایران است که حتی می‌تواند بازی‌های حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را تحت‌الشعاع قرار دهد.

دعوای کی‌روش – برانکو همچنان به سود استقلال

به گزارش خبرورزشی، در امارات به بازیکنان پرسپولیس گفتهاند پاسپورت همه ملیپوشان را گرفتهاند به جز شما 8 نفر. آنها هم به این نتیجه رسیدهاند که فعلاً شانسی ندارند و حداقل اینکه بازی با قطر و چین را از دست میدهند. با عدم دعوت از پرسپولیسیها، حالا استقلالیهایی که در لیگ درخشیدهاند به حضور در تیم ملی امیدوار شدهاند. البته یک منبع خبری میگوید برای بازیهای فروردین ماه تیم ملی فقط 3 استقلالی دعوت میشوند که حتی اگر اینگونه هم باشد نسبت به سهمیه قبلی آبیها (یک نفر) خوب است.

طبق شنیدههای اما احتمال دارد کیروش در صورت ادامه دعوا با برانکو و دعوت نکردن پرسپولیسیها به اردوی تیم ملی، برای اردوهای آینده حتی 6 استقلالی را هم دعوت کند که در آن صورت امثال فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، سیدمجید حسینی و... هم شانس خواهند داشت. نکته اینجاست که دعوای کیروش – برانکو به سود استقلال و به ضرر پرسپولیس تمام میشود و البته در این میان ملیپوشان پرسپولیس که قرار نیست دعوت شوند به شدت از هر دو نفر (کیروش و برانکو) شاکی هستند. دیروز یکی از نزدیکان فدراسیون گفت ما هم شنیدهایم که کیروش دیگر پرسپولیسیها را دعوت نمیکند. از آنها پاسپورتی هم خواسته نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی