نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از ساعات اولیه صبح دیروز عکسی در فضای مجازی در برخی کانالها میچرخید که برای هیچ رسانهای قابل انتشار نبود؛ عکسی از یک نایت کلاب در دبی که یک چهره سرشناس کنار بانوان دیده میشد!

به گزارش خبرورزشی، ابتدا به نظر میرسید عکس فتوشاپ باشد و عدهای برای به دردسر انداختن این چهره سرشناس که از مربیان ایرانی است، عکس او را وسط یک کلاب شبانه مونتاژ کرده باشند اما به گفته برخی ایرانیان دبی که در فضای مجازی این عکس به چشمشان خورده بود، عکس مربی ایرانی در دیسکویی در دبی، شیطنت یکی از ایرانیان مقیم دبی بود که وقتی مربی مورد نظر را در نایتکلاب میبیند، دوربین گوشی تلفن همراه خود را روشن کرده و از او عکس میاندازد! این مربی ایرانی که همراه تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به امارات سفر کرده است، چند شب قبل، از اردو خارج میشود و به دیسکویی دور از محل اقامت تیمش میرود، به هوای اینکه امکان ندارد کسی او را در این دیسکوی غیرایرانی که پاتوق اروپاییهاست، بشناسد اما از شانس بد او، چند ایرانی در این نایتکلاب حضور داشتند و یک لحظه از او عکس گرفتند که قطعاً برایش دردسرساز خواهد شد.

جالب است، معمولاً مربیان تیمها به خصوص دستیاران سرمربی که به اندازه نفر اول کادرفنی سرشان شلوغ نیست باید در اردوهای خارجی مراقب بازیکنان باشند تا آنها شب و نیمه شب از اردو خارج نشوند و به مکانهای ممنوعه نروند اما انگار در این تیم خاص، موضوع فرق میکند و سرمربی باید از شاگردانش بخواهد مراقب باشند دستیارانش به دیسکو و کلاب شبانه نروند. البته این مربی میتواند مدعی شود به کلابهای شبانه اطراف هتل رفته بود تا مطمئن شود هیچ یک از بازیکنان تیم به دیسکو و نایتکلاب نرفتهاند. شاید هم واقعاً دلیل حضور مربی مورد نظر در دیسکو همین باشد اما دیروز در فضای مجازی، معدود افرادی که از ماجرای عکس خبر داشتند و شخصی را که عکس را گرفته، میشناختند، مدعی بودند این مربی بیش از یک ساعت در دیسکو حضور داشت و اصلاً شبیه کسی نبود که برای مچگیری به کلاب شبانه آمده است.

توضیح خبرورزشی: عکسی که در فضای مجازی چرخیده، قابل انتشار نیست و نزد ما امانت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی