نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونیو کونته هنوز هم در پی جذب ستاره خط دفاعی یوونتوس برای فصل بعد است.

برنامه‌ريزی كونته برای مذاكره با بونوچی

به گزارش روزنامه خبرورزشی، شرايط مبهمي كه در مورد آينده لئوناردو بونوچي در يوونتوس به وجود آمده باعث شده كه آنتونيو كونته گوش به زنگ آغاز مذاكره با اين بازيكن شود. مدافع ايتاليايي با مكس آلگري مربياش دچار مشكل شده و از تركيب تيم براي ديدار ليگ قهرمانان برابر پورتو هم كنار گذاشته شده. ماتيا كالدارا كه به آتالانتا قرضي فرستاده شده فصل موفقيتآميزي داشته و دانيله روگاني هم به نظر ميرسد آينده روشني داشته باشد. در اين وضعيت ممكن است يوونتوس در صورت دريافت پيشنهاد مناسب با جدايي بونوچي موافقت كند.

 

با اينكه او به عنوان يك مدافع موفق خودش را مطرح كرده و به زودي 30 ساله ميشود گمانهزنيها در مورد احتمال جدايي او افزايش يافته و در اين ميان يوونتوس براي بهترين معاملات خودش را آماده ميكند. پيشبيني ميشود در صورت رسيدن رقم پيشنهادي چلسي به 42 ميليون پوند يوونتوس دليلي براي رد كردن نداشته باشد. غير از گونسالو ايگواين، پائولو ديبالا، روگاني و ساير جوانان با آينده يووه، الكس ساندرو و ماركو پياتسا، بقيه در صورت دريافت پيشنهادهاي مناسب فروخته خواهند شد. با توجه به اينكه چلسي موقعيت خوبي براي قهرماني در فصل جاري دارد كونته سعي ميكند براي فصل بعدي خط دفاعياش را قويتر كند و به همين خاطر بونوچي گزينه مناسبي به نظر ميآيد.

 

كونته از بونوچي به عنوان مدافع اصلياش در يوونتوس استفاده ميكرد و همكاري موفقي هم با يكديگر داشتند. مربي ايتاليايي چلسي از سوي ديگر برنامهريزي كرده كه سالهاي زيادي در اين باشگاه به كارش ادامه بدهد و بنابراين ساختن يك تيم قدرتمند براي اتكا به آن طي سالهاي آتي از مهمترين اهداف او به شمار ميرود. يوونتوس از موفقترين تيمهاي اروپايي در زمينه استعدادهاي دفاعي بوده و با توجه به داشتن كالدارا و روگاني به نظر ميرسد جدايي بونوچي دور از ذهن نباشد. اين مدافع در تابستان مذاكراتي هم با منچسترسيتي داشت اما اظهار داشت به خاطر عشق به يووه در سري A ميماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی