۰
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:رضاییان فعلا محروم است.

برانکو: رضاییان اجازه حضور در تمرین را ندارد

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویج پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت:از اینکه به یادم بودید و تولدم را تبریک گفیتد تشکر می کنم.بعد از الریان یک نهار به رسانه می دهم.ما پس از بازی الریان به ایران برمی گردیم و تا 29 اسفند تمرین داریم.

وی درباره وضعیت امیری گفت:امیری مشکلی ندارد اما مشکل مهم تر سید جلال حسینی است.اگر نباشد کمبودش مقابل نفت حس می شود.سروش رفیعی هم مچ پایش کمی مشکل دارد اما او می رسد.بیرانوند دچار در رفتگی از ناحیه دست شد اما ایگور شکسته بندی بلد است.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت رامین رضاییان بیان داشت:رضاییان فعلا محروم است.باید ببینیم چه می شود.الان نمی توانم بگویم چه زمانی او برمی گردد.

وی درباره اینکه آیا درگیری میان علی علیپور و رامین رضاییان را دید یا نه گفت:من صحنه درگیری را ندیدم.آقا کریم آن صحنه را دید و خیلی خوب واکنش نشان داد.پس از آن جلسه ای داشتیم و تصمیمی گرفتیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه غایبان زیادی برای بازی نفت دارد بیان داشت:ما بیشتر از خیلی مصدوم داریم.حداقل 5 بازیکن را نداریم.اگر سید جلال و بیرانوند هم نباشند که دیگر خیلی بد می شود.بازیکنان جوان خوب تمرین می کنند.وضعیت خوبی دارند و آماده بازی هستند.

وی درباره غیبت محمد دانشگر و میلاد فراهانی گفت:نفت با حضور تیموریان و شهباززاده تقویت شده است.قاضی را هم دارد.کلا نفت تیم عالی دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره مشکل گلزنی سرخپوشان در بازی الوحده بیان داشت:ما در این بازی فرصت های زیادی از دست دادیم.ولی گل هم می زنیم.

برانکو درباره اینکه گفته بود 8 امتیاز از تراکتورسازی کسر می شود گفت:این موضوع ربطی به من ندارد و مسولان در این باره نظر می دهند.در لیگ از این اتفاقات رخ می دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی