نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسن ونگر با وجود پیشنهاد نجومی چینی‌ها قصد ندارد آرسنال را ترک کند.

جواب منفی ونگر به دستمزد سی ميليونی چينی‌ها

به گزارش روزنامه خبرورزشی، آرسن ونگر پيشنهاد دستمزد سي ميليون پوند در سال را كه توسط چينيها ارائه شده بود رد كرده. اين دو برابر درآمدي است كه الان پپ گوارديولا در منچسترسيتي دارد. مربي آرسنال اما فرصت تبديل شدن به پردرآمدترين مربي جهان را رد كرده هر چند كه هنوز تكليف او در آرسنال براي فصل آينده مشخص نيست. البته خودش تأكيد دارد كه ميخواهد فصل بعد هم مربيگري را ادامه بدهد و در سطح بالاي اروپا فعاليت كند و لزوماً در آرسنال نخواهد ماند. دستمزد فعلي او سالانه هشت ميليون پوند است و قراردادش تابستان تمام ميشود.

 

گفته ميشود باشگاه به او قراردادي دو ساله را پيشنهاد داده است تا در «امارات» بماند اما مقامات باشگاه در مورد نگه داشتن مربي دچار ترديد شدهاند و از سوي ديگر جست و جوها براي يافتن فهرستي از گزينههاي مناسب نيز آغاز شده. البته به اين خاطر كه گزينههاي جانشيني ونگر در تيمهاي فعليشان هم وضعيت خوبي ندارند به نظر ميرسد كه اولويت آرسنال حفظ مربي فرانسوياش باشد. توماس توخل گزينه اولشان فصل نااميد كنندهاي در دورتموند داشته و ماسيميليانو آلگري مربي يوونتوس هم هنوز تكليف قرارداد بعدياش را با اين تيم مشخص نكرده.

 

تعداد زيادي از بازيكنان آرسنال رسماً اعلام كردهاند كه خواستار ماندن مربي هستند اما خود ونگر هنوز به صورت قطعي چيزي در مورد آيندهاش بروز نداده. در اين ميان مارك واربرتون مربي سابق رنجرز هم به عنوان يكي از تعجببرانگيزترين گزينهها مطرح شده تا جاي آندرس يانكر مدير آكادمي آرسنال كه الان مربي ولفسبورگ شده است را بگيرد. ايوان گازيديس مدير اجرايي باشگاه از يانكر به خاطر حدود سه سال همكاري با توپچيها تقدير كرده اما در عين حال از متدهاي كاري او براي پرورش جوانان انتقادات زيادي هم شده و به خاطر نوع شخصيتاش با ساير اعضاي كادر مربيگري درگيريهايي هم پيدا كرده است. قرارداد يانكر در تابستان با باشگاه تمام ميشد اما واربرتون كه تيم برنتفورد را از ليگ يك به چمپيونشيپ برد و سال 2015 راهي گلاسكو شد در هر صورت گزينه جالبي براي آرسنال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی