۰
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ امروز اجازه نداد رامین رضاییان در تمرین پرسپولیس حاضر شود تا درگیری چند روز پیش ستاره ملی پوش با علی علیپور وارد فصل تازه ای شود.

توصیه هم تیمی با تجربه به رامین درباره برانکو

به گزارش خبرورشی، این فصل تازه البته شامل حال یکی از دو طرف این دعوا شده است. امروز علیپور اجازه پیدا کرد در تمرین حاضر شود تا عملا در بحران قرار نگیرد اما درباره رامین تصمیم دیگری گرفته شد تا سرمربی پرسپولیس به صورت غیر مستقیم نشان دهد رضاییان را مقصر درگیری با علیپور می داند.

درگیری که البته می گوید آن را ندیده و کریم باقری شاهد آن بوده است و نظر آقا کریم تصمیم نهایی برانکو خواهد بود. اما آیا تصمیم امروز برانکو در قبال رضاییان ماحصل گزارش کریم باقری به او بوده است؟ صحبت های برانکو چنین چیزی را نشان می دهد و از طرفی اختلاف شدید مرد کروات با رضاییان را مشخص می کند.

حالا رضاییان باید با وسواس بیشتری نسبت به این رویدادها واکنش نشان دهد. در حقیقت این نظر هم تیمی با تجربه رامین بوده که به رضاییان منتقل شده است. هم تیمی باتجربه ای که در تیم ملی نیز حضور دارد و به رضاییان اعلام کرده با توجه به رفتار برانکو فقط و فقط تصمیمات او را تایید کند و اگر می خواهد دوباره شانس حضور در ترکیب را داشته باشد، هیچ گونه واکنش منفی به سرمربی پرسپولیس نشان ندهد. در نهایت رامین هم امروز پیامی منتشر کرد و اعلام کرد به تصمیم برانکو احترام می گذارد و مهم برایش قهرمانی پرسپولیس است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی