نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود اوزیل ستاره آلمانی آرسنال دلیل نرفتنش به بارسلونا و ترک رئال‌مادرید را افشا کرد.

اوزیل راز بزرگ مورینیو را فاش کرد

هنوز هم با گذشت سالها از خروج مسعود اوزیل از سانتیاگوبرنابئو، مادریدیستا از دلیل اصلی فروش او بیخبر هستند. بازیکنی که دوران بسیار موفقی را در ترکیب کهکشانیها سپری میکرد اما در تصمیم عجیب از سوی فلورنتینو پرس، به آرسنال فروخته شد.

اوزیل در بخشی از کتاب شرح حال خود که نشریه بیلد آلمان آن را چاپ کرده از روزهایی گفت که با ژوزه مورینیو در رئال مادرید رابطه خوبی نداشت.

اوزیل که هر سه سال حضورش در رئال مادرید (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳) را زیر نظر مورینیو سپری کرد، با انتقاد از رویکردی که آقای خاص در آن دوران نسبت به او در پیش گرفته بود، با اشاره به مشاجرهای که بین دو نیمه یکی از بازیهای خانگی رئال مادرید داشت، گفت: «مورینیو سر من داد زد و گفت فکر میکنی دادن دو پاس خوب کافی است؟ فکر میکنی آنقدر خوبی که نباید وارد یک نبرد تنبهتن شوی؟ فکر میکنی آنقدر خوبی که اگر با ۵۰ درصد توانت بازی کنی هم کافی است؟ میدانی وقتی وارد یک دوئل شوی، اوضاع چگونه است؟ بگذار نشانت دهم. مورینیو بعد با نوک انگشتانش و در حالی که لبهایش رو هم فشار داده و دستهایش را به بدنش چسبانده بود، دور تا دور رختکن راه رفت.»

اوزیل در ادامه اعتراف میکند که چگونه به حرکت مورینیو واکنش نشان داده است. او میگوید: «کنترلم را از دست دادم و سر مورینیو داد زدم که اگر مشکلی دارد خودش به زمین بازی برود و بازی کند. بعد هم پیراهنم را درآوردم و جلوی پایش پرتاب کردم. به او گفتم «بپوش و خودت برو و بازی کن!». مورینیو فقط داشت میخندید و گفت به همین زودی تسلیم شدی؟ تو عجب بزدلی هستی! چه کار میخواهی بکنی؟ میخواهی بروی زیر دوش آب گرم و موهایت را بشویی؟ میخوای تنها باشی؟ یا ترجیح میدهی که به همتیمیهایت و هواداران نشان دهی که چقدر عرضه داری؟ اصلاً میدانی مسوت... چرا گریه نمیکنی؟! تو یک بچه نقنقو هستی. برو و دوشت را بگیر. ما لازمت نداریم. من هم حولهام را برداشتم و از کنار مورینیو رد شدم و سمت دوشها رفتم، بدون آنکه دیگر یک کلمه حرف بزنم. بعدها بابت رفتارم از کاپیتان سرخیو راموس و سایر اعضای تیم عذرخواهی کردم.»

اوزیل در بخشی دیگر از کتاب شرح حالش اعتراف میکند که قبل از رفتن به رئال مادرید فرصت بازی برای بارسلونا را داشته است اما بیمیلی پپ گواردیولا، سرمربی پیشین بارساییها برای جذب این هافبک آلمانی او را از رفتن به به کاتالونیا منصرف کرد.

ستاره خط میانی آرسنال در این بخش از کتابش نوشته است: «آرسنال بعد از جام جهانی ۲۰۱۰ به جذب من تمایل نشان داد، همینطور منچستریونایتد، بایرنمونیخ، بارسلونا و رئال مادرید. مدیر برنامههای من با بایرنیها جلسه گذاشت تا درباره رفتنم به آنجا مذاکره کند. بایرن مونیخ او را در جریان برنامههایی که برای من در نظر داشت، قرار داد. قبل از آن اما من به بارسلونا سفر کرده و مطمئن بودم که آنجا مقصد بعدی من است. من داشتم خودم را برای پیوستن به بارسلونا آماده میکردم. آن زمان هیچ تیمی به زیبایی بارسلونا فوتبال بازی نمیکرد. گواردیولا اما در مذاکرات باشگاه برای عقد قرارداد با من شرکت نکرد و حتی چند روز بعد از آن با من تماس هم نگرفت. او حتی برایم یک پیامک هم نفرستاد. رفتار او نشان شبیه کسی نبود که دوست داشته باشد با من همکاری کند و به همین دلیل بود که فوراً از رفتن به بارسلونا منصرف شدم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی