نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره آلمانی آرسنال یکی از دلایل مهم جدایی‌اش از رئال‌مادرید را برخورد پدرش با فلورنتینو پرس دانست.

اوزیل: پدرم باعث جدایی‌ام از رئال شد

مسعود اوزیل در بخشی از کتاب جدیدش با نام «جادوی بازی» که قرار است در تاریخ 16 مارس 2017 (26 اسفند) به معرض فروش عمومی برسد، جنبههایی تازه از دوران حرفهای خود را فاش کرده است. نشریه آلمانی «بیلد» پیش از فروش عمومی این کتاب، بخشهایی از آن را منتشر کرده که از آن جمله میتوان دلیل نپیوستنش به بارسلونا و مشکلی که با ژوزه مورینیو در رئالمادرید داشت، اشاره کرد. این بار این نشریه چرایی جدایی این هافبک آلمانی را از جمع کهکشانی فاش کرده است.

اوزیل که در سال 2013 از رئالمادرید جدا و به آرسنال پیوست، در کتاب جدیدش با اشاره به این اینکه مصطفی اوزیل، پدر و مدیر برنامههای وقت وی قصد تمدید قرارداد مسعوت با رئال را داشته، گفته است: «ما دنبال پیشنهاد مالی چشمگیری نبودیم و تنها خواهان ارائه پیشنهادی عادلانه از سوی رئالیها بودیم، اما پیشنهاد اول رئال اصلاً عادلانه نبود. به همین خاطر بود که پدرم از کوره در رفت و به دفتر پرس رفت. فکر نمیکردم که پدرم بخواهد چنین رفتاری از خود نشان دهد و در نهایت هم عواقبش گریبان من را گرفت.»

هافبک آلمانی آرسنال که در ماه اکتبر 2016 با پدرش به عنوان مدیربرنامههایش قطع همکاری کرد، در پایان خاطرنشان کرد: پدرم که از دست رئالیها خیلی عصبانی و رنجور بود و از آنجایی که مدیریت حساب کاربریام در شبکه اجتماعی «توییتر» را بر عهده داشت، به راحتی حساب کاربری من را که میلیونها هوادار در آنجا داشتم را پاک کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی